Followers

Tuesday, May 26, 2009

AKHIL & WAHEEDA


huh.....

aku mmg angin tol r dgn diorang nih.......ntah ek.....nama jek ustad...tapi tak balik umah dari bulan februari....mmg mcm ni la perangai org kuat agama nih......bila nk p beramal jek...tgl ank bini...ada tuh yg x bg duit belanja langsung....apa bende tuh......huh!!!!

bajingan tol la.......kata x kawin la itu la ini la.......tibe2 kuar media mcm ni lak.....si pompuan ni senyum bukan main lagi cantik melebar.....tapi.....apa guna tudung yg dia pakai tu.,.....aku mmg geram la....tiap ari cite sal diorang jek tapi diorang takot lak nk komen........huh

Tapi punyalah solehah bini Akhil Hayy nie siap cakap dia dah bagi kebenaran kat suami dia untuk kawin lain. Betapa sayangnya dia keapada rumah tangga yang dibina. Bini dah bagi line, calon dah ada,

Sampai bila si artis yang bergelar Ustaz nie nak main tarik-tarik tali. Tak kesian ke kat bini dan anak-anak? Tak malu ke memegang title Ustaz dan buat perangai sampai bini terpaksa keluar TV panggil anda balik ke rumah? Ini ke dugaan besar yang anda katakan sebelum ini?

aku geram aku geram!!!!!!! kenapa lelaki ni senang2 jek buat hal dgn pompuan yg dia ngaku bini tuh.......dia ingat bila dah jadik bini...kene duk umah tunggu dia jek ke......aku mmg xsuka laki macam ni la....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon