Followers

Thursday, May 14, 2009

AKU SEDIH ARI NI....

Salam....

ari ni dwis bertanding silat...wakil parlimen plak...sepatutnye aku happy n gembira bila anak sulong aku berjya sampai ke peringkat ni.....tapi, ada sesuatu yang buat aku terlalu sedih sgt2....

perlu ke aku bercerita kat sini?

perlu ke aku bukak pekong masalah family aku?

dalam aku menulis blog ni, juraian air mata aku x henti2....berdosa kah aku menceritakan semua kat sini? tapi masalahnya, aku x ada tpt langsung nk mengadu....hati aku terlalu sedih...bila x dikeluarkan terbuku di dada, dan kesakitannya amat memeritkan....

aku tak bole nk salahkan org lain dalam masalah ni....sebabnya aku lah yg patut bertanggungjawab dalam memilih jalan aku ni....walau apa pun, aku amat bersyukur jgak kerana dgn jalan yg aku pilih ni jugaklah....aku dah dapat seorang puteri yang amat aku sayangi....

aku xtau salah sape? aku ke dia? ntahla......ya Allah....tolonglah aku ....sabarkan lah aku....sesungguhnya ujian yg kau beri ini amat menyakitkan aku......kepada sape aku patut berkongsi cerita?

kawan2......aku sedih....

5 comments:

misz said...

sabar le alyn....semua tu dugaan hidup

R LEeN said...

ntahla k.misz.....
mcm alyn sorang yg ingat diri ni dah ada anak2 yang nak diberi makan dan minum.....

Azlina said...

sabar la alyn... yang penting jaga anak baik2 . beri dia ilmu dunia dan akhirat sebaiknye..dunia ni bulat... tak selamanya kita kat bawah..yang penting kita kene kuat.

Anipah Ahmad said...

salam alyn...

berat rasanya bebanan yg awk lalui. Namun apa yg perlu byk2 bersabar, mengadu n berserah kpd Allah. Itu la satu2 jln untuk mendapat ketenangan. Mohon semoga segalanya dipermudahkan. Muhasabah diri, cari punca kat mana bermulanya masalah. Leraikan segala kekusutan agar semoganya berada di landasan yg sempurna.

R LEeN said...

trime kasih...

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon