Followers

Thursday, May 28, 2009

My Little Princess


salam,

nilah my little princess aku.........wah.....aku geram btol dgn gambar ni.....ada byk lagi gbr dia.tapi aku paling suka tengok yg ni r.....cute mute.....

aku masukkan dia pertandingan....bak kata dwis dalam pelat dia 'pandingan' hahhahaha......dengan syarat beli barang pureen sebanyak rm20. ok r kan? dah snap2 gbr...kene bayar lagi da untuk gbr plak......huhuhuhu

xpelah kan.....gbr nye pun cantik.dah xpayah aku bergambar kat kedai gbr lagi.....

agak2 boleh menang ke nih.....

1 comment:

farah hairuddin said...

she's very cute...moga dia bahagia di sana.Amin...hope akak akan lebih tabah.

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon