Followers

Tuesday, May 26, 2009

pinjam dari blog AQASHA

Diam adalah pintar.
Diam juga bermaksud, ada kemungkinan bisu.
Ubi juga diam, tapi dia berisi.
Perut tak mahu diam, rupanya...kerana belum berisi.
Ada yang diam, malu, tapi mahu. Itulah Ramlah Ram.

huhuhuhu........aku dok bace2 dari blog aqasha, sedap plak dia bg falsafah ni......tu aku mintak izin dari dia...nk pinjam letak kat blog aku nih......

apa plak komen kawan2.......betul ke diam tu bagus

dalam aku tulis blog nih cite sal diam.....tetibe aku teringat ....

satu ptg tu aku berborak2 dgn colleague aku kat meja makan.....n tetibe salah seorang punya hp berbunyi......sape nama mamat cina tu aku pun lupa...ni antara dialogue dia.....aku dapat tau perbualan dia setelah dia menerangkan pada kami........

A: hallo!! wei u can talk or not?
My fren: off course la i'm not BISU .... (secara serius)

dgn terus, kwn aku kat sebelah dia gelak...sebab dia yg betul2 dengo......n explain kat kitorang....betol gak kan jawapan dia tuh..........hahahhahahahha

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon