Followers

Monday, June 29, 2009

Award....Award.....


Peraturan:

* Kena letak award ni di blog
* Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang anda suka/minat atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda (ada ke kwn2 aku yg sudi nk amek dr aku nih)
* Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka
* dan sesiapa yg dah amek award ni....sila tinggalkan komen anda di entry ini.....timaseh.

Para penerima Anugerah :

  1. Misz Anipah Ahmad
  2. MaMaQayp0
  3. Kak Y0ng at Catatan Ibu
  4. Mak Amar at ManjaKu happy
  5. Azura Ahmad
  6. Pn. Idrawati Marlan(ahakssss)
  7. siti_aishah
  8. oneyani
  9. Mama Aqish
  10. sape2 jek la nk amek......amek je r



6 comments:

kakyong said...

salam ziarah, salam kenal

Leen (wah dah ade 2 org ni kwn yg nama Leen),

baru jer follow blog kakyong dah bg award.. mekasih, kakyong amik link dulu yer..

pls be informed semua award kakyong gantung di blog Tanda Kasih
http://kakyong-sukasuka.blogpsot.com

jgn lupa ambil award dr kakyong -> kawan ibu terhebat tu...

Leen, bila u moderated komen, pls turn off kan wordverification...

oneyani said...

leen thanx u sooo much for wonderful award...sgt terharu okey..nant yani buat entry psl ni k?=)

R LEeN said...

kak y0ng : timaseh sudi nk bg sy jgak.....

oneyani : same2......:) timaseh sudi amek....

ida said...

wahhhh aku pon dapat ker muahhhaha thanks

siti_asiah said...

waaaa...award pertama saya...
thx akak...
wiwiwiwi sukaa

Mak Ammar said...

salamzz...award sudah ku ambill..tenkiuww.tenkiuww!

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon