Followers

Monday, June 8, 2009

C0uSin KAhwiN....

Mohd Balya Najmi @ Muameer Ghadaffi dan isterinye....
(sorrylah aku xtau nama pengantin pompuan)




erm..

cuti sekolah mula r org berpusu2 nk buat keje kawin...macam da takde hari esok dh. bulan ni, c0usin lelaki aku kawin aka anak pak uda aku......bulan depan plak c0usin pompuan aku kawin aka anak mak ngah aku plak......huh....tiap2 bulan pnt wei asik rewang2 jek...

huhuhu......ni aku nk gtau hantaran sepupu aku......gempak r, kirenya hantaran paling mahal dalam family aku......RM12345.67 .....waaaaa.....kaya2....aku kaya.....hahahtu kata mak pengantin ponpuan......

semalam r c0usin aku tuh kawin....dia sebaya aku....tapi lelaki, biasa r lambat skit kawin...adik dia dah kawin dulu n ada anak 2 pun....n skrg ngandung lagi...wow...tak menyempat2 nk anak lagi...sudahnye, masa majlis asik moncong jek...pnt jaga anak perot tgh memb0y0t....makcik wei...anak tu pun anak kamu, yg nk anak pun kamu.....jadiknye jangan r mem0nc0ng 24 jam majlis macam kami la plak paksa awk ngandung woi!!!! kami ni t0l0ng mak ayah kamu pun dah cukup bagus....bukan nk tegur2 bagi salam....buat x nampak jek ada lah.....huh...ikut kan hati aku yang marah ni...mmg tak hingin aku nk tolong....tapi, mengingatkan aku ni sedara....n aku ni dgn abang dia dulu rapat.......satu kelas lagi sekolah....malas r kan aku nk panjang2 kan masalah dia tuh.....BUAT TAK NAMPAK SUDAH R.........xjadi kudis pun ko xtegur aku la wei......

ni r pelamin dia...ok r, xde r crowded sangat....juz nice....

huhuh...majlis berjalan dgn aman dan tenteram....masa majlis, aku xde r tolong2 sangat...pasang badan jek....hahahha...tapi pagi tuh aku da tolong bungkuskan BERKAT.....org johor, (BERKAT = nasi minyak dibungkus untuk tetamu bwk balik)....

jadiknye, masa pangantin ada tuh...aku duduk jek la.....lantak r kan...sebelum majlis berlangsung...hari2 sebelum nye, aku, mak aku n honey dah banyak buat keje wei....siap bawak balik lagi kepek2 nk dibungkus.....apa yang kami buat ni.....xtentu lagi diorang akan buat kat kuarga kami nanti.....ye r, bukan nakkan balasan kan......tapi.....sekadar cakap2.....om0ng2 k0s0ng......

tapi kan, ikut kan pada beg2 telur yang aku n adik aku buat sebelum hari majlis tuh....lebih kurang 2k paper beg....tapi malangnye....semalam mcm tak ramai org r.....cian plak kat mak bapak pengantin.....paper beg tuh pun banyak lagi...ada lg separuh aku tengok semalam masa aku nk balik.....erm....tu 1 keje lagi tuh bg diorang,....nk kuarkan balik telur2 yg dah kat dalam paper beg tuh......huhuuuh....biokan adik dia yg b0y0t tuh buat.....

biasa r kan....apa pun kite buat...mesti ada RALAT nye.........hahhahah.....aku pun sempat jgak berposing kat majlis tuh.....huhuhu


with luvly smile ME! and my cousin, Ilani Zalfa

1 comment:

R LEeN said...

benci tol dgn dia tu lah....

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon