Followers

Friday, June 26, 2009

Michael Jackson aka Mikaeel





di zmn kegemilangannye......


erm....aku rasa, masa ni pun dah nmpk kesan plastic surgery kt muke dia..



LOS ANGELES — Michael Jackson, the "King of Pop" who once moonwalked above the music world, died Thursday as he prepared for a comeback bid to vanquish nightmare years of sexual scandal and financial calamity. He was 50.

Jackson died at UCLA Medical Center after being stricken at his rented home in Holmby Hills. Paramedics tried to resuscitate him at his home for nearly three-quarters of an hour, then rushed him to the hospital, where doctors continued to work on him.

"It is believed he suffered cardiac arrest in his home. However, the cause of his death is unknown until results of the autopsy are known," his brother Jermaine said. Police said they were investigating, standard procedure in high-profile cases.


well, aku pun ada gak r terasa kehilangan dia......tp xdelh mcm sedih sgt2......pe pun, dia jgak manusia biasa........setiap manusia akan menemui ajal dan maut....cuma xtau bila waktunye. jm 7.45 pg aku dgr news kat radi0...masa htr dwis g skolh......terkejot gak wei.....

aku ada g blog somebody lah........dia tulis kat blog tuh..... "Kojol jugak dia ni akhirnye" sumthing like that la ayatnye......pada aku, ucapan tu x sepatutnye keluar dari seorang perempuan yang pada aku cantik dgn memakai tudung....mmg cantik dia...tapi knp boleh mengeluarkan ayat mcm tuh....sepatutnye, dia r ada lah jgak rasa mcm aku, yg bersyukur jgakla lau betul mj ni mati dalam islam...

apa salah mj ni pada dia? dan mj ni jgak xde kaitan dgn aku utk aku pertahankan atau membelanya....tapi aku sebagai manusia....aku rasa mcm terpanggil nk komen pasal hal ni...

betul ke mj ni dah masuk islam pada November 2008? dgn nama islamnye Mikaeel? wallahualam....kite tunggu jek gaya pengebumiannya nnti....maka terjawablah segalanye.....



1 comment:

ida said...

tu ler aku pon terkejut jugak dengar berita kematian dia. walau macam mana pon kita doakan jer lah semoga rohnya diberkati Allah

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon