Followers

Monday, June 15, 2009

My Princess WON the Contest!!!



pagi tadi aku ter misscalled 1 panggilan.....erm, frust gak...mungkin panggilan nk interview aku ke kan...then aku g mana2 pun akan bawak handphone....alhamdulillah.....dia kol lagi...

antara petikan perbualan kami :

  • Mrs A : Hello, puan ada masuk Pertandingan Bayi Comel P*** di **** Shopping Complex?
  • Aku : Ha....a'a. ada2 (aku mcm terkejut ada, gembira pun ada..dh agak kemenangan)
  • Mrs A : Siapa nama anak Puan?
  • Aku : DANIA EMELDA AQASHA
  • Mrs A : Alamat rumah puan, boleh saya tau?
  • Aku : No. * Taman ******, Km5 jalan Bakri (dgn bodohnye kau ikut jek apa yg dia nk...x pikir pun bahaya ke apa ke...gembira punya pasal,padahal xtau lagi menang ke tidak tu)
  • Mrs A : Tahniah! adik Dania berjaya mendapat tempat ke 3.....bla bla bla bla
hahahhahah......tahniah sayang.....

x sangka jugak r dpat tempat...penyertaan punyalah ramai...lebih dari 50 penyertaan...sebab semua gbr2 baby yg ditampal tu comel2 semuanye......ahhh......sukanye aku....pulak tu....sure r anak2 cina lagi la ramai daripada anak melayu......so, aku xdelah letakkan harapan yg tinggi sangat.....walaupun aku akui yang anak aku comel....sebab ibunye comel...ahakkssss...

penyampaian hadiah di adakan pada 28hb Jun pada jam 3ptg.....sape2 nk tengok Dania live....silalah beri sokongan padu kepada dia.....hahhahah

ok lah...........xnk ucap tahniah ke pada dania?

hahhahahahha syukur alhamdulillah....rezeki anak....

dua gbr2 di atas adalah gbr yang masuk dalam pertandingan tu....agak2 korang r kan, yang mana 1 agaknye gbr yang terpilih ek......

jawab2......aku pun xtau jawapannya....

10 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Tahniah... mmg Comey pun... cam MaMa di kan?

R LEeN said...

MamaQaypo

timaseh.......hehehehe

ida said...

wahhhh memang comel sangat. tahniah wat dania. air liur meleleh tu yang tak tahan....

Anonymous said...

wahhhh memang comel pon. tahniah wat dania & mak dia yang memang sure happy sangat. air liur meleleh tu yang tak tahan.

~roslinda~ said...

dy paksa suh k0men
x pt0t t0l~
(maseh x rela k0men)

R LEeN said...

huh.....

nk k0men pun bersungut.....

xdengar2 lalallalall

princess hearty said...

wahhhh
tahniah sis!!!
haish! salah..
tahniah dania...
wakakaka..
blh jadi model iklan lampin....
:P

R LEeN said...

timaceh.....

kecik2 dah tunjuk kan bakat bergambar......

ni mesti umi dia la ni yg ajo....

Anipah Ahmad said...

Tahniah dania...
Tahniah awis...
Tahniah alyn...
Tahniah mus....
Hebat tu...permulaan yg baik bagi dania. Di doakan semoga alyn sekeluarga berbahagia selalu.

Anipah Ahmad said...

Tahniah dania yg comel...
Tahniah awis yg cute...
Tahniah alyn yg bombastik...
Tahniah mus yg pendiam....
Hebat tu....permulaan yg baik pada dania. Di doakan semoga alyn sekeluarga bahagia selalu hendaknya...

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon