Followers

Tuesday, June 23, 2009

Menjengah Dusun RIMA...

salam....

ha ni tengah rajin nk post entry....tu yang sehari boleh banyak entry aku masukkan....

tadi ptg, aku g pagoh....g umah RIMA....huhuh nak g amek kelapa. jahat aku kan, main mintak jek nk kelapa...tapi aku nak jugak..tak kira r....aku nk buat air kelapa.....ni bukan air kelapa biasa tau, lain.....aku rasa air ni masa adik aku tunang kat Kelantan....resipi dah ada....buah pun dah ada.....so, bila aku dah buat t...aku snap gbr k!!


Dania happy nk jalan naik kete....b0san duk umah gamaknye

kelapa telah disediakan dan dipetik oleh mak n ayah rima Pak TOHA..hehe

lebatnye buat naga dia...1 p0kok jek, tapi lebat. aku amek gbr sebijik jek haha.

wah!...dapat makan durian jugak!! langkah kanan...nyumm3
banyak betul pokok doyan dia...sedap2 plak tu, tengok kulit dah tau wei...

Dania kepenatan agaknye....letih apa ntah..tertdo. sian dia...

sayang anak Ibu.......

3 comments:

Anipah Ahmad said...

Bestnya...semua cam dapt free jer. Tp camtu la ek...bl duduk kat desa...tak cam kat bandar...semua berbayar. Paling best tengok durian tu...isinya buat mata wa terhenti lama kat pic tu..hehe. Wa kan hantu durian.
Dania pn cute...pandai dia tersenyum ek...tak macam mak dia yg serius memanjang. Hehe..takla.
Tak sabar nak tengok lu nak buat apa dgn buah kelapa tu. Sejak akhir2 ni lu asik posting pasal makanan jer lyn...terliur tau.

R LEeN said...

wah......lu hantu doyan? kn lu dukkampung....xkn xde doyan kot...mai la, ayah wa pun ada 1-2 pokok jek yg berbuah kali nih.....tapi tu pun terlebih2 bg kat org...

ida said...

perh... doyan lagi, wat air lior meleleh jer

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon