Followers

Sunday, June 28, 2009

Sepetang di NILAI....

salam.....

27 June 2009
aku g Nilai dgn manager aku ler, Izzy...naik kete dy le...nk g umah klien...kwn aku...duk serumah,sebilik,sekuliah dulu......huhuhuh...aku panggil dia MAK.... n nama dia AZLINA DAHLAN....umah dia kat Taman Nilai Perdana.....

aku bertolak pagi...dalam kul 10.30, n pagi tuh aku g Pt Sulong dulu dgn mak aku....g jumpa customer...dy nk li hair dryer aku....hohhoho businessw0man betol...kah kah kah.....sampai Nilai jam 12.30 lebih kurangla....sebab jalan pun x jam...tapi jalan menghala balik aku tengok berduyun2 kete....takutnya jam balik t....

oleh kerana dah appoinment kul 2...jadiknye kami pun g la mamam dulu........mamam sambil borak2......kami berdua jek g.....itu ini...cite yg sama lo....

ok jam 1.50 tgh hari kami pun gerak ke Jalan Nilai Perdana 1...



"Assalammualaikum!" ada owg x ni? btul ke umhnye.....sms dulu

ni anak mak...."Salsabila"....aktip tul dak ni.....

gaya mak sblum kami balik.....heheh...timaseh mak layan sy...

bla bla bla bla........cite lah itu ini........terangkan pasal product yg mak nak.....n mak sign...abis dah keje aku.....nk tumpang s0lat jugak......sempat la borak2 dgn mak.......

sian mak....tergesa2 nk balik dr Giant sbb aku nk dtg....isk...aku lupa la plak amek gbr si Izzy manager aku tuh.....xpe2 esok aku jumpa dia...aku g amek gbr dia k.....

jam bp ek aku balik...lupa la plak...lebih kurang dalam kul 4 lebih jugak la.....

n....jalam jam....ada beberapa eksiden yang aku jumpa sepanjang perjalanan....ngantok lorr.....masing2 cas tenaga dgn berdiam diri.....ahakssss

aku lupe nk snap gbr masa tgh jam gile tuh...aduss



1 comment:

Anonymous said...

hai mkcik alyn, mane gambo kite bedua tu...? ini tak adil ni.. nk ngk juga wajah yang tembam tu....ni abis umah2 den skali kau snap... ubuh dlm blog ko..kasi buang aa...k...malu la...erghmmm...

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon