Followers

Monday, July 6, 2009

c0usin Kawin lagi.......

Wedding.....walimatul urus...... wah.....berlumba2 nk kawin ni......c0usin aku lagi kawin....kali ni anak Mak Ngah aku plak....wah mcm biasa la, kami berewang sebelum hari wedding nye....isi kepek dalam plastik, masukkn dlm paper beg...mcm2 lah.....kali ni kitorang bwk balik telur, dlm bhasa jawanya 'endog' huhuhu ada berapa ratus ek.....dalam 600 biji telur aku n mak aku rebus kat umah........takde mintak cas2 lain tau......

pada h
ari ahad tuh.....bosan r skit...sbbnye, mak aku skejap jek ada....pastu mak n ayah g penang htr adik aku balik USM......waaaaaaaa.....xde lagi org nk jagakan dania.....huhuhbosan gak xde adik aku nih......ada dia boleh gak aku layan2..... keje kawin ok...cuma pagi2 tu jek r ujan sikit...pastu dah ok...cuma lecak r...bese r tuh kan lepas ujan......pssttt pssttt......c0usin aku yg boroi tuh ada jgak tau........tapi,dia dtg makan jek dgn laki dia tuh...huh.....pemalas!!! dah r takde tlg langsung sbelum2 nih.....dia xtegur pun aku...so, aku nk plak tegur dia....huhuhu pe r aku ni ek....dgn sepupu pun nk cr gaduh....ha3.... abg dia yg kawin ari tuh pun dtg lambat gak.....kul 3 baru dtg....wah3....mentang2 dah lepas,xnk tlg2 dah....masa dia kawin....c0usin aku nih siap penat2 rewang jaga main table.....turn dia....huh!!! ni r .....tu aku ckp kat mak aku......kite tlg orang ni mak...xtentu lagi org nk tlg kite balik......tapi mak aku baik....dia kata dia xkisah.....kite jlnkan kewajipan kite apa yg patut....huh!!!

xpe2....tu masa ari tuh....adik aku yg nak kawin bulan 11 nih......siap tlg pegang kn lembu nk sembelih tau!!.....xtentu lagi c0usin lelaki aku tu nk tlg mcm tu nnti.....tapi ayah aku awl2 dah sound.........t lembu order siap semua....xpayah sembelih sndiri....nasib baik .....ko mmg bernasib baik... ok2 aku dah penat merapu....so korang tengok je lah apa yg aku ada nih.......

semua andaman adalah dari sentuhan Cik SuE....hehehe berminat kolling2 lah aku.....sbb mak andam ni lah dulu yang andam aku......c0nfirm korang boleh pakai baju baru......ko yg rasmikan baju pengantin korang........sbb cik SuE ni, tiap k
ali mengandam akan ke Batam untuk menempah baju pengantin......then, lepas jek pengantin pakai....dia akan jual pada mak andam2 lain...kl atau muar lah.....kelassss.........baju pantin cousin aku ni jek....modal RM1300...manik sahaja RM500, tempah kat Batam...berat baju nih 2kilogram uolls........



pelamin kat luar...mcm pelamin Nana kan? cuma xpakai bunga fresh.. boleh lau uolls nk bunga fresh...tapi bunga sahaja RM1500.. t bunga dtg 1 lori kecik tuh.....

set meja makan utk keluarga pihak bertandang... sepatutnye ada 4 meja, tapi....x muat la plak.. pinggan, gelas, napkin sudu semua mak andam sediakan...

erm, aku xdapat rasa pun...... makanan aku tak tau dari mana.... tapi lau nk suh mak andam sediakan.....boleh gak... korang kene sediakan bahan....nnti ada org dtg masak.... sediakan je r upahnye jgak....

kek 2 tingkat....berapa hinggit ek dia gtau aku.... mahal gak r...dalam rm200++ lau aku xsilap... ala....aku xtau r sedap ke x....xdpt rasa...sian kan aku? t adik aku kawin...aku nk kek fondant...tp xtau nk tempah mana...

huhuhu.....tulah cousin pompuan aku.... pengapitnye pun sepupu aku.....adik kepada cousin laki aku yg kawin ari tuh...

ni r close up sikit...masa ni pantin laki xdtg lagi.....

ni makcik hain0m aku...... makcik b0ngsu.....cantik x? jgn puji lelebih.....t dia lupa diri wei...

uiks......tembam la dlm gbr nih....benci tau....... tapi kerana nk tunjuk aku dpt bgbr dgn pantin......aku letak jugak...

pandai btul la anak aku ni lau tibe bab berposing..... adik aku tuh xpayah ckp r kan........ mak aku pun cepat belajar dgn adik aku....2bulan jek da pdi....

suka gbr nih...........cantik mak aku kan? n0 w0nder la anak nye cantik....wakakkakaka

tengok dak kecik tu......posing lebih2 plak dah...

huhuhuh.....sama x muka aku dgn adik aku? sama cantik kan?

inilah dia my hubby.................. yg kus0r0kkan selama ini..................hahahha

nak jugak bergambar dgn aku....hohoho

ni la pose terakhir mak cik aku........ siap pesan lagi...jangan lupa masukkn dlm blog dgn fb... BAIKKKK......
ada lg gbr yg blum masukkn........tunggu jek r eh



1 comment:

kakyong said...

weiii.. ape kes makcik lagi cumil ni... ;)

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon