Followers

Saturday, July 18, 2009

Fried Mushr0om....

gembira ari ni pu3 ibu........nak tolong mak n ibu masak katanye.....huhuhu......baru lepas video call dgn umi....apa aku blajar dalam mandarin makcik tadi ek....alah aku lupa la......

ok2 ni aku nk masak.......aku sibuk sms mak tadi suh li mushr0om.....nk goreng ler.....sebabnye smlm aku jenguk blog cik jumie.....ternampak la story dia wat mushr0om goreng.....sedap la plak....selalu lau ada H0ney, dia yg selalu mintak n dia jugak la yang rajin g0reng nye....ni aku plak.....


'ibu, kite dah sedia nk t0long nih....'

ha.....nampak tuh!!! mmg betul dia kata nk tolong....bukan main2 lagi dah...
sibuk betul dia....

ha ni la mushr0omnye....segar2...selalu h0ney g0reng satu2 mcm ni la....

tapi kali ni aku nk siat2...mak pelik...aku ckp ingin plak nk try.....mak tanya knp?
sebab tengok cik jumie buat mcm ni.....huhuhu

ha ni lah dia mushr0om goreng yg aku siat2 tadi....
mula2 aku kata nk try satu gorengan jek....
bila mak rasa....dia kata sedap plak disiat2......siat jek la semua....
hohohoho


tengok2......dania pun mkn mushr0om goreng tau......
sibuk tol bayi tuh.....
kite makan dia nk makan jugak.....




4 comments:

~roslinda~ said...

dania!!

umie@kakyong said...

alyn,,,
heheheh.. pasti sodap mushroom goreng tepung.... feberet cik jumie tu... tu gambo mak erk... rajin masak gak dia erk...

nnti nak cuba masak nasi beryani yg alyn masak tu... perghhh mmg nampak sedap...

R LEeN said...

heheh.........

mmg sedap la mushr0om tuh...tapi kami xpakai nona...

mee bandung pun kami selalu buat especially raya.....

mak pesan ni....cik jumie x keje ea asik online jek...heppp!!!

umie@kakyong said...

pening hari ni.... idea tak der... tunggu penerbit call... nak buat montage tilawah antarabangsa pulak... kering idea... baru habis tilawah kebangssan... nak buat prog hikmah (rancangan cina muslim).
tak boleh tumpu sgt dgn keje, kena rewang2 tempat lain dulu.... cari2 idea... baru boleh buat keje hihih..
kimsalam syg kat mak erk... cik jumi rindu... hehehe

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon