Followers

Sunday, August 30, 2009

mErajuk Ke aku?....hAppy 2day!!


Merajuk???

hahhahaha........sebenarnye ada sedikit perasaan Keciwa dengan kekalahan Dania....tapi nk buat mcm mana kan.....terima ajek la dengan redha.....terus dah malas nk j0in2 contest nih....

lagi pun rutin harian yang mula sibuk.........membuatkan masa terlalu terbatas ukt berblogging.....nuffnang pun xgerak2......

aku tergerak nk komen atau pun buat apa2 jek la.....ni ha....ma sis ada wat posting pasai kekasih....kekasih? hahhahahah

aku gelak sorang2 jek ari nih......mana taknye.....tengah duk keje bz ni....tetibe terpandang seseorang yg mmg amat2 aku kenali......hahhahahhaaa.......cinta m0nyet aku ada di depan mata tadi....29 Og0s 20o9.. huhuhu ssshhhh senyap2. sibuk jek.... ala korang mesti tau kan apa perasaan aku tadi masa kejadian..........

dulu bukan 'cinta'......k0non abang angkat......ahahhaha gelak2.aku malas dah nk ingat balik.... tapi ser0nok jugak bila member keje aku said "kawan akak tu pandang akak tak berkedip.....tapi bila dia perasan kite nampak, dia buat2 pandang lain" muahahhahah.....tergelak lak aku....

erm.......hopefully dia x baca la n3 aku nih...........tapi masing2 dah kawin....redha jek la dgn jodoh masing2........ye tak? tapi aku ada sedikit gembira la ari ni......nasib baik hari ni aku 'cantik' kahkahkah.......

dah la.......nak tido.....



4 comments:

Zon Artis said...

takpe.. lain kali ada rezeki, menang la tu. yg penting, jgn putus asa. huhu..

comment by www.zonartis.com

~roslinda~ said...

jadahnye aku cite psl kekasih...
itu just cume pertanyaan pd sape yg bce bl0g ak...
haish...
dush2 t0l hg nih..

R LEeN said...

salah lagi ke?
huh.......

ssshhhhh.....hep!

ida said...

x yah ler nak merajuk2.....
masa ko jumpa exboipren ada dug...dag..dug ...dag..hehehe

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon