Followers

Friday, September 11, 2009

Lambat Post? huhuhuh Giveaway ke ni namanya?

22 Julai 2009

dah lama gile cite ni....tapi aku baru nk post.....dahsyat tol la....

masa tu g KL....Cheras perdana....umah mak usu aku la....

dia masakkan special la.....huhuhuh timaseh....

banyak betul makanan....dan aku suka nk snap.....janji nk post kan pic2 ni......tapi xsempat sebab balik dari KL aku terus dapat keje.......

sorry ye Cik N0m lambat buat publisiti......hehehhe




spaghetti...nyummmy



nampak sedap tak?



ni lak......cuba teka apa ni?


sape yang dapat teka dengan betul........aku nk bagi hadiah la.......

sape nak?



1 comment:

kakyong said...

cheese cake ker? atau puding koktail...
nampak cam sedap...

jemputke blog amik kad raya ya..

ade masa meh la join giveaway
http://anakkusayang.com/blog/contest/contest-ramadhan-syawal-anak-anak

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon