Followers

Thursday, September 3, 2009

Perlu ke aku bgtau?


Happy ke aku sekarang?

Fizikalnye......apa yang korang nampak mungkin iye.....

Hakikatnye.....aku menyimpan pelbagai rahsia hidup....

Aku happy dengan kehadiran dua org cahaya mata aku....dalam kesedihan aku hari2....merekalah yang buat aku tersenyum.....walau jauh dalam hati aku bermacam2 yang aku pikirkan.....

tempat meluahkan perasaan......tak ada siapa....kawan2? aku tak ada kawan baik yang boleh mendengar dan sama2 merasai apa yang aku rasa......siblings? lagi jauh....kami x rapat utk mendalami masalah masing2....inilah kali pertama aku menulis tentang kesedihan aku......

walaupun aku tak terus terang......tapi, apa yang nak aku katakan.....aku tak menyesal mempunyai cahaya mata aku.......aku sayang mereka......dan kerana mereka juga lah...aku masih ada di sini.....

Mak dan Ayah....terima kasih atas pertolongan yang dihulurkan......walaupun mereka tak tau apa2.....tapi, pengorbanan mereka hanya aku yang tau........aku mmg tak dapat membalas budi mereka dengan wang ringgit.......tapi, aku amat menyayangi mereka......

kini......seharian aku dengan org2 yang amat aku sayang......aku lega dapat bersama mereka....hari2 kami berlima .....mak, ayah....aku, dan dua org anak aku darwis dan dania.....

aku minta maaf jika ada yang tersalah sangka dengan apa yang aku tuliskan di sini.....aku cuma nk meluahkan apa yang terbuku dihati......

salam



3 comments:

su said...

salam perkenalan...

Jgn sedih2 tau...kuatkan smgt demi anak2...

Nak diikutkan kehidupan su lg sedih...dah la xde rezki anak(8thn da)...suami keje jauh...su sorang2 je kat umah ni...

Su ckp dgn kucing je...huhuhu!

IdzaRis79 said...

tabahlah wahai hati!!!

ida said...

Jika kau mendapat kesusahan, ingatlah menyimpan kesabaran.
Tiada manusia yang bergembira sepanjang masa tetapi ianya bukanlah suatu alasan untuk hidup sengsara.
semoga kau tabah menghadapi segala keperitan & kesedihan hidup

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon