Followers

Saturday, September 19, 2009

Wujud Orang KETIGA!!!!! perlukan Bantuan....


Salam....

hari ni hari terakhir puasa......tapi, hati aku xseperti hari2 sebelumnye......

kegembiraan yang aku impikan untuk menyambut raya dengan kehadiran Dania....menjadi muram setelah aku mendapat tau satu rahsia......

jahat sangat ke aku? kenapa sampai mcm ni? perlu ke aku membuat keputusan yang akan memisahkan kasih anak dgn ayahnya?

suami............
bukan aku nk meng'aib'kan dia.........tapi, hati aku cukup terluka kali ini......

dia menduakan aku.......................ada orang ketiga!!!

apa yang patut aku lakukan?

Ya Allah....kuatkanlah imanku.......Aku sayang anak2 ku.......Perlu ke aku mengharungi perjalanan hidup seperti 3 tahun lalu........Gantung tak bertali.....membesarkan Darwis seorang diri....

kesiannya aku lihat Darwis.......2 tahun 8 bulan dah kehilangan kasih sayang ayah....hidupnye sentiasa merindukan kehadiran ayah...tapi dihalang oleh pelbagai perasaan yang mendesak untuk membenci seseorang yang bernama ayah......setelahberumur 5 tahun.....dia dapat kembali kasih sayang itu....setelah aku membukakan hati aku untuk menerimanya kembali.....aku terlalu memikirkan hati seorang anak.............

namun aku tak menyesal kerana aku kembali aku mempunyai seorang pu3 yang mmg dinanti.....Dania Emelda.......dalam aku mengharungi 9 bulan itu......ujud juga orang ketiga.....tapi aku dapat menyelesaikan nye.....dgn janji2 manis.....aku pikir dia dah berubah.......

hari ini aku mendapat tau....tembelangnye pecah..........dia menggelupur bila aku memegang handphonenye..............rupa2nye........'Syg' di dalam hp nye telah bertukar nombor.....bukan nombor ku lagi yang disimpan dgn nama itu......tetapi nombor yang aku tidak kenali.....017-754****

Kawan2.......tolong lah aku.......apa yang perlu aku lakukan........



3 comments:

ida said...

lyn, tabah kan hati menghadapi dugaan yang allah berikan. percaya bahawa setiap yang berlaku ada hikmahnya.sesungguhnya berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul....aku memahami situasi kau tu.

kakyong said...

Leen,
salam menyambut syawal..

Leen,
seriau bila baca n3 u ni.. makna ni ni kesah lama berlama berulang kembali lah ni.. org yg sama kah?

ni tak leh citer sini nih.. kena sembang thru email ni..

btw, kakyong doakan Leen tenangkan hati.. gembira2 kan anak2 demi utk menyambut lebaran ini..

I know u r strong..
cuba lah bawa2 berbincang.. ni lah susahnya lelaki, hati nya mudah terbahagi utk ramai...

tanty said...

hi...pn lin..
stil pggl pn lg ek..
sdey laaa dgr kisah pn..
dlu mas yg pn msk uma sewa sy 2 tgh jd kes mcm ni laaa eh...
if de prob pn leh stori kat sye gak..ade no pon sy kan..kdg2 sy pn ade prob uma tangge gk..
apepn tabahkan hati...

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon