Followers

Friday, October 23, 2009

ada Flextronics Reader ke??




erm..... aku sering di ajukan soalan.....

1. suaminye mana?


2. suaminye keje mana?

3. datang dengan suami ke? mana suaminye?

4. suami hantar ye......

soalan2 yang sering aku nk elak......soalan2 yang membuatkan aku pening utk menjawab....
juga.....

ia membuatkan aku rasa sedih...hiba...hingga tak terkata...


aku dapat info dr yg terdekat....ada warga Flextronics yang rajin juga membaca blog ku ini....

andai kata lah.......warga2 Flex itu terserempak dgn hubby ku.......cuba2 la plak anda ajukan....


1. akak/isteri keje mana skrg?


2. akak/isteri n anak2 sihat x?


3. baby dah berapa bulan?

4. baby dah pandai apa?


5. kirimsalam dgn akak/isteri ye.....


agak2nye apa jawapan dari dia ye........n mcm mana agaknye perubahan airmuka dia waktu mendengar soalan2 tu.......


nak sangat tau........feedback la kat aku.....saje buat hiburan....





2 comments:

karipapsayur said...

kejam kau! kah3~

Anonymous said...

Ni dia FLEX readers....
Saye tak kawan ngan suami akak,
UP tu saye kawan ler....
hehehe....

Anonymous TDE.

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon