Followers

Friday, October 16, 2009

Aku berserah pada Tuhan......

aku tak berharap utk kembali........

tapi aku harapkan kata2 maaf dari seorang yang bernama suami......kata2 maaf yang cukup ikhlas yang lahir dari mulut dia.......ataupun cukuplah dengan menghantar sms kat aku....

aku tak boleh nk elak bila setiap malam bila aku menghadap monitor ni.......aku pasti akan menangis....aku sedih.....aku xtau nk buat apa bile aku sedih....x ada sape yang dapat tolong aku....

kenapa dia sanggup buat aku mcm ni.....sdgkan aku sayang dia.....
sedang aku menaip.........anak2 aku enak diulit mimpi yang indah2 di sebelahku.......kesian dania....kesian darwis....adakah dania kene mengharungi nasib yang sama sebagaimana darwis rasa dulu? harap2 tidak lah.....

perasaan dendam, benci, mcm2 ada dalam ruang fikiran aku tika ini.......kenapa wujudnye perempuan yang sebegitu perangainye? dia juga punya suami.....tapi kenapa dia xboleh faham hati seorang isteri............
tu dania masa baru dilahirkan.........di pangkuan suamiku.....masa tu baru nk azankan....aku plak masih di dalam operation room.....dan aku pun belum jumpa baby lagi masa tu......

sakit bersalin tak hilang lagi rasanya......keperitan menahan sakit tatkala nk bangun dari duduk....nk menyusukan anak dalam keadaan sakit...bersalin tu umpama bertarung nyawa untuk hidup......demi anak dan suami........sebenarnya semasa operation berlangsung....aku dah rasa sesak nafas, dada aku sakit sangat.......tapi aku tahan...aku tabah....aku ingat suami dan anak yang bakal aku lahirkan.......

Ya Allah....dugaan apa yang kau berikana pada aku ni Ya Allah.......aku redha.....jika bukan dia jodohku sehingga akhirhayatku.....tapi, kau berikanlah umur yang panjang untuk aku lihat kejayaan anak2 ku yang membesar tanpa ayah nanti......

29 November........adikku kahwin......apa yang patut aku buat? mesti semua orang akan bertanya mcm2......mesti semua org akan kesian kat aku.....tapi tolonglah......jangan kesian pada aku....aku boleh.....cuma aku akan rasa sedih bile nampak kegembiraan orang lain bersama pasangan masing2 dgn anak2.....sdgkan anak aku? ntahla.......

Ya Allah....kuatkan lah imanku.....tabahkan lah Imanku..............




No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon