Followers

Thursday, October 29, 2009

Dalam happy...ada sedihnye jugak.....

Tao Liao....tao Liao......

lama nye nk tunggu headband ni sampai.....hehehhe

dari wanie's Scarf Cottage......alamak! aku lupa laman webnye la....
ti aku carik balik k..



"kalau untuk bergaya....serahkan jek pada saya....."

"knp xrasa sakit plak pakai scarf ni ek....selesa jek"

"kite cantik sangat ke ibu?"

"thanx ibu......"

erm.....buat sementara waktu ni..aku bukan xnk inform apa yg dah berlaku...

tapi agak kurang sesuai utk dipaparkan ceritanye di sini....

diam2 aku.....aku menyiasat sendiri apa yang berlaku....

tapi bila dah terlalu sakit, aku stop.....dan berundur...

anak2 adalah semangat aku sekarang......

aku xperlu yang lain....kerana yg lain akan mengungkit juga satu hari nanti....

aku paling benci bila ada orang mengungkit.....

dan kerana ungkit mengungkit itulah....terjadinye perpisahan ini...

knp mesti nk berkomunikasi di blog?

knp nk semua org tahu persengketaan kite?

knp depan aku xnk bersuara?

knp depan aku, ko x nyatakan pandangan ko?

aku diam........diam.....kalau korang perasan....

aku akan hindarkan diri bila semua berkumpul....

knp? sebab aku xnk dengar kebahagiaan org lain.....

aku xnk dengar korang bercerita ttg aku......

knp kite mcm ni? salah aku ke?

erm.....aku bercerita ttg sape ni?

hahhahah....sendiri mau ingat r.....





No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon