Followers

Tuesday, October 6, 2009

Diberi PILIHAN antara DUA

aku cukup2 tertekan..........

aku nangis pun sembunyi2 dari mak ayah aku...........

xkan la aku boleh lupakan kenangan aku dalam masa sehari?

pilihan pertama : Berpisah!!! kata lain nye...brcerai lah....

pilihan kedua : kembali semula pada laki aku.....tapi aku kene lupakan keluarga aku sekarang...

aku betul2 buntu sekarang.......kalau boleh mmg xnak keluar rumah n xnk jumpa sesiapa pun...

knp? setiap kali jumpa org.....org akan bertanya....."eh keje kat muar dah ke?....comelnye baby...suami keje mana?"

aku belum kuat utk jawap semua pertanyaan tu.......

dan mak n ayah? pasti akan mula bercerita ttg aku bila berjumpa saudara....mana tak nye, mereka pun sama akan tanya......."lakinye tak balik ke?......."

aku akan pekakkan telinga dgn bermain bersama Dania.......menangis dalam hati....begini kesudahan jodoh aku......

tidur aku pun sering terganggu........jika terbangun terus xboleh lelap.....ya Allah.....

aku xtau nk buat mcm mana lagi utk tenangkan diri aku.....

betina tu dah tukar no telepon la........nampaknye laki bini dah tutup hp.....mungkin nk tukar no kot.......aku sms pending jek.....




3 comments:

GuriEnam said...

Tak dapat nak komen apa2..dah baca dari awal sampai topik nie..perkataan SABAR dah biasa dengar dah..

~Firsya~ said...

kite hanya mampu mengungkapkan sbr,tp hati yg merase,spe tahu kan???...tiada kate lain dr sy hanya kuatkan iman,buatlah pilihan yg btol,ini melibatkan ur future...yg biarkan org lain buat kptsn utk dri kite

artakus said...

istikharah adalah usaha yang terbaik dalam mencari keputusan.

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon