Followers

Saturday, October 24, 2009

Jgn dengar rumous dr mulut orang lain k.....



Aku tak pasti siapa yg baca blog aku ni.......

tapinye, aku nk sangat2 pesan kat sesape la.....kalau nk tau cerita yg sebenar2 nye jgn sesekali dengar cakap orang lain atau yang rapat di sekeliling aku.........


sebabnye, aku kan ada.....no telepon aku kan ada....knp x terus direct ke tuan punya diri?


bukan apa.......aku xnk cerita yang disampaikan tu, ada yg ditambah utk menyedapkan cerita....atau ditambah utk sama2 memihak kepada yang ditanya tu.....faham x? apa aku merepek ni?? hahahhaha.....


sekarang, mangsa adalah aku......yang nk buat keputusan jugak aku......yang kene khianat jugak aku....yang tertekan..juga aku......yang tersepit, juga aku.........apa lagi ek?


senang nk dipendekkan cite, aku xnk korang semua menambah dosa dan aku mendapat pahalanye.......hehehhe.....


sekian dulu ye..........


aku nk menenteramkan diri aku dgn berfikir secara rasional dan meletakkan diri aku di tempat semua pihak.....susah2.....aduhai....kepala aku pun dah mula berdenyut2 nih.....



No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon