Followers

Sunday, October 18, 2009

KEPUTUSAN MUKTAMAD yang TERKINI!

dia akan berkahwin dengan permpuan murah tu..........

well3.....aku tak sempat nk upload story ari ni......sebabnya aku nk masuk keje pagi.....aku xnk rosakkan mo0d pagi aku ni dgn titisan airmata......

Jam 7 pagi aku bangun dan terus cari mak di dapur.......aku peluk mak.....aku nangis sepuas hati kat bahu mak.........aku bgtau mak, yang dia nk bernikah dgn perempuan tu bila abis edah permpuan tu........

mak tenteramkan aku...........dan sehingga kini, jam 8.50, aku dah stop nangis.....aku nk g keje dah........

see ya'




2 comments:

Anipah Ahmad said...

Salam alin. Maaf bebanyak kalau dirasakan sy ni tak merasai kesedihan atas apa yg berlaku pada kehidupan alin ni. Dan bukan jgk sbg alasan, yg ketika ini baru berkesempatan menulis di blog.

Apapn yg berlaku, sbg kawan sy amat bersimpati atas apa yg berlaku. Berat mata memandang, tp lg berat alin yg menanggungnya. Kuatkan semangat lin..bak kata yuana, bl di duga bahawa seseorang tu adalah insan yg terpilih dan di sayangi olehNya.

Mudah utk org lain menuturkan...BERSABARLA, tp itulah antara yg terbaik dilakukan. Utk menenangkan hati, byk2 beristghifar mengingatiNya, jika berkelapangan bacala Al-Quran.

LiNda said...

Salam ziarah ...

Tiada patah perkataan yang paling sesuai ketika ini,
kecuali...
sabar,
tabah,
dan kuat menempuh dugaan.

Gud Luck !!

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon