Followers

Tuesday, October 13, 2009

KHALWAT? atau Tangkapan Biasa? part 3

aduh pening deh ni.....

laki aku sms aku marah2 kan.....sebabnye dia kata aku gtau orang, pasal kes Khalwat ni.....n dia tegaskan pada aku yang dia bukan kene tangkap KHALWAT!!! dia kene tangkap masa nak isi minyak kat Petronas......huhuhuhu

so? Ada aku kisah???? (mcm pnh dengar jek)

itu 'masa tu' dua ekor tu bernasib baik........tak kira plak masa diorang bercengkerama kat hotel ke apa ke...yang terselamat dari ditangkap?

dah si Wan tu gtau aku Khalwat.....aku lagi r gelabah.....yang peliknye masa kat sana ari tu...laki aku boleh diam jek la plak.......mcm dikenekan.....

Si sundal ni.......orang Iban......xsalah kalau aku ckp......laki si sundal ni dah dibagi makan nasi kangkang.......ntah2 laki aku pun dah kene makan nasi kangkang dia x? tu yang sedap jek duk celah kelengkang!!! hohohoho org Iban mmg kuat berilmu ttg hal2 sebegini....

ok lah kan........katalah x salah ..bukan kes Khalwat, tapi.......

1. yang laki ni gatal g amek BETINE SUNDAL ni kat Kulai kenapa? bukan 1st tem nih....banyak kali dah!!!

2.yang g bawak betine sundal ni g Pontian jalan2 g umah makcik dia knp?

3.betina sundal ni plak.....ngaku bujang kat umah pontian tuh........alahai.....Jalang betul!!

aku nk buat sistem undian lah......

bagi korang lah kan....pompuan yang bernama Sharifah x berapa sharifah ni....... Sundal......eh salah2.... Sudan.....boleh dikategorikan kepada pompuan yang mana satu?

a.Pompuan Sundal
b.Pompuan Jalang
c.Pompuan xde maruah
d.kesemua di atas.....

tolong berikan kerjasama anda.........

isk....dia boleh sms aku ni....."wei betina,ko jeles ke?" tadi pagi......uiks....ayat dia.....

yang betina ni...aku ke dia? siap la ko pompuan.....esok taula ko langit tu tinggi ke rendah...

kerana betina ni lah........keluarga aku porak peranda!!!! mmg Sial betul.....aku mmg tak senang hati selagi x ganyang mulut betina ni....dah la salah ...boleh plak maki aku lagi....

betina ni......keje dia kan....sms laki aku buruk2 kan aku...racun pikiran laki aku.....yang buat pikiran laki aku ni mmg akan lagi mereng....buat laki aku benci aku n anak2....tu bila aku sms dgn laki aku...laki aku sentiasa hot jek.....

ok2.....apa lagi....jalankan kewajipan anda.....undi2...




3 comments:

siti_asiah said...

org macam tu sakit mental akak...
jgn dilayan...atleast u have ur kids...

susah tau dpt anak...
lagi2 anak2 yang comel...sihat
perempuan tu lagi suka tgk akak carut marut dia...

rafirulez said...

pompuan tu nnt aku kje kan..jgn riso...

mus tu bodo namenye...die dgr lg ckp pompuan tu watpe..tu namenye die pon bodoh

die ni bkn pompuan ke ape la..die ni babi...tau babi?siapla...nnt aku tembak die...mampus br tau...

bintang^hati said...

aku pilih semua diatas..

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon