Followers

Monday, October 19, 2009

Nak pindah umah sewa aku??? Kurang ajo betul DUA EKOR ni!!!

aku dah malas dh nk nangis2 nih......

buat kering airmata jek........

biar r diorang nk kahwin.......aku lagi suka.....

biar betine sundal tu tau mcm mana hidup serumah dgn laki aku tu......sekarang dia tak akan nampak...sebab semuanya manis......banyak yang ditutup.....sebulan dua jek hidup sebumbung....ko akan rasa betina....

ko akan rasa ..... ni br bertemu buku dgn ruas......sama2 hangen!!!

aku akan ke Jb esok(isnen) amek cuti emergency.....nk amek brg2 aku kat sana....sebab yang aku dgr....laki aku ni nk angkot brg2 betina sundal ni ke umah sewa aku tu......xkn aku nk bg betina sial tu pakai brg2 aku......baju2 aku? t habis dia bomohkan.....bahaya2....

deposit umah pun aku nk amek skali.....mana bole dia duk sana aku punye duit!!!!

diorang ni x malu ke ek? aduhai.....aku yang malulah.......tapi kesian la.....selama ni kan, aku yang urus hal laki aku tu...sampai la bayar bil semua.....mcm mana la agknye lepas ni ek.....bini dia tu confirmla bodoh kan......operator kilang..(xsemua operator kilang eh).....ni nk nikah....ntah tau ke tdak prosedur2 nye......huhuhuhu

aduhai..............kuatkanlah imanku n cekal kan la hati aku......dia boleh buang aku.....pergi kat betine sial yang baru kenal xsampai 2 bulan.....dah gile pan*** betina tu lah tu......

betina ni plak dah tersedap main dgn batang laki aku ni.........tu yang berangan jek......agak laki dia xreti main....hahhahahhaha geram syial!!!

banyaknye aku menyumpah seranah.......astaghfirullah....





1 comment:

Anipah Ahmad said...

Salam lin.
Saya bukan la nak beri nasihat, tp lebih kpd pendapat.
Tak pe la leen, kalau dah dia bukan jodoh awak, lepaskan la dgn tenang. Ingat la leen, org baik utk org yg baik, dan sebaliknya.

Mungkin pada awal2 ni memang terasa amat pedih n sedih menerima keadaan, org yg pernah disayangi pergi dari kt. Tp...fikirkan jugak penderitaan yg dilalui ketika dan juga jika terus bersamanya. Mungkin rezeki n hikmah yg diperolehi ditempat lain, bukan rezeki terus hidup bersamanya.

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon