Followers

Tuesday, October 6, 2009

pekerja FLEXTRONICS ditangkap KHALWAT dalam kereta...bini n suami orang? bhgn 2

sambungan....

6 oktober 2009

semalam sepanjang aku kat sana.......aku membebl jek la....ingatkan balik apa yang aku dah korbankan selama ni....

pagi2, mak aku nak telepon pontian....umah makcik laki aku ni......ada lagi rupanya penipuan mangkuk 2 ekor tu buat rupanya......

kul 430 pagi....1hb oktober.....laki aku sms gtau yang dia nk g pontian sebab pakcik dia 'wak gemuk' sakit......aku kata la knp plak dia yang ditelepon....sdgkan anak2 org tu ada semuanya......dan dia dgn pakcik tu pun x ngam!!! dia mmpertahankan segalanya....terjerit2 dalam telepon marah aku knp x pcaya.....

aku sedih......sebab dimaki....diherdik....naluri isteri mmg selalu betul.....

seharian dia tutup hp. kononnye marah sebab aku xpcaya dia.......kul 5ptg baru bkak hp...

tadi pagi ...........mak aku telepon pontian......rupanye jahanam 2 ekor tu g umah makcik laki aku.....apa tujuan dia agaknye ek? bodoh la plak.....betina tu mengaku bujang....org sarawak....
aku mmg tak puas hati sampai skrg sebab xdapat ganyang betina tu......naik kete aku yang dia pakai la balik pontian.......xtau malu punya lelaki!!!!!

semalam, semua harta benda aku...aku dah amek balik.....termasuk kete dan motor....sorry ea....tu bukan harta sepencarian......

pagi tadi jugak.......laki betina ni telepon aku......

Ra** : "puan,mcm ni lah puan.....saya xnk penjang2 kan cerita ni....saya bagi phak isteri saya...sy mintak maap banyak2 pada puan..."

aku : " no! saya tak terima maap bagi pihak ni......semalam knp awk nk nyorokkan dia? knp x semuka? patut kita jumpa 4 pasang mata......bukan kite b3 jek....kite dgr siapa yang menipu...apa kata jantan saya...apa plak kata betina awk tu..."

Ra** : "puan...saya pun sedih dgn perkara ni...sy pun terperanjat....tapi kite sama2 perbaiki...saya akan diskusi dgn isteri saya...saya tau n akui isteri saya tu degil n keras hati..." aku potong ckp dia....

aku : "saya tanya awak.....semalam laki sy ada mintak maap secara berdepan x dgn awak sbg suami ?"

Ra** : "ada."

aku : "isteri awak ada mintak maap kat saya?"

Ra** : " tak ada"

aku : " tulah jawapannya......lagi dia maki saya ada la.......jenis pempuan apa tu.....?"

ada lagi conversation aku dgn laki betina tu...last, dia janji akan kaunseling bini dia utk mintak maap kat aku.......................

tak lama pastu....ada sms masuk.....no dari betina tu....konon mintak maap....dunia akhirat...menyesal la apala.....

aku reply : "aku tak akan terima maap dari ko pempuan!! aku tau ko dah bagi p** ko pada laki aku.....jenis pompuan apa ko ni? selagi ko xdatang jumpa aku.....SELAGI ITU LAH AKU TAK AKAN MAAFKAN KO DUNIA AKHIRAT"

bole caya ke sms tu bini dia yang type? aku rasa laki dia yang dayus tu yg type....sure lah!!!!

eeeeeeeeeeeeee aku gerammmmmmmmm

aku rasa nk tampo2 pompuan tu.........

alamat pompuan ni kat TAMAN MAKMUR KULAI......

mereka ditangkap pada jam 5.15 pagi di Taman tersebut menaiki kereta JEA 1**1 dgn cara dikepung oleh 6 buah KERETA!!!!

padan muka diorang ni!!!





1 comment:

Yuhana Eliasa said...

emmm.....tabahkan hati..buat pilihan yang tepat demi masa depan kau & anak2. Tak yah pikir pasal orang lain yg x memahami sbb dia org tak melalui..Good luck my friend..Ingatlan Allah tak akan bagi dugaan pd hambanya kecuali DIA tau hambanya kuat menghadapi.. Ingat kau antara orang yg terpilih.. Banyakkn berdoa pd NYA insya Allah semua ada hikmah..

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon