Followers

Tuesday, October 20, 2009

Pelukan Terakhir kami....atau ????

apa terjadi dgn semalam????

aku dah ready nk g dgn mak n ayah...tapi baru perjalanan bermula, tetibe dapat satu berita...bakal besan mak meninggal ....jadi kami terpaksa berpatah balik....

aku pergi dgn darwis, mak ngah, mak long n suhada(cucu maklong)....perjalanan pergi tidak ada apa2 halangan....cuma ada 1 ketika tu jek....tapi aku dapat handle dgn baik.....

kami sampai ke umah gp pada jam 1.30 tgh hari.....malangnye dia tak ada.....dia hanya tinggalkan surat...sedihnye akubila dapat surat tu ...n dia tgl kan hp sekali atas meja.....

motor ada.....aku cari sekeliling umah.....x ada...puas aku cari ni....x ada jugak....aku sedih, knp dia xnk jumpa aku n anak .....

aku berkemas dgn pertolongan wan dan kawannya.....dari JB dia dtg.......thanx wan...kalau korang x ada...aku xtau lah nk buat apa lagi....

aku xbole bawak semua brg2 ni naik kete sekaligus....xmuat....so, aku bercadang nk tumpang di rumah fazi....fazi balik umah jam 5.30 ptg...jadi terpaksalah tunggu....sementara menunggu, kami g umah ktaty.......lupa nk mention...ktaty datang jam 2 ke umah aku dan tolong aku berkemas....

6 ptg aku balik kembali utk angkat brg.....selesai jam 6.30 ptg...

dia x g keje, dgn alasan xde kunci motor n scan card....mmg aku yang amek...

kami jumpa......sebab dia ada di belakang umah...bertengkar jugak....tapi dgn bantuan ktaty....hati masing2 sejuk akhirnya.....

aku luahkan apa yang terbuku di hati.......

dan akhirnye....dia mintak maaf kat aku...aku ckp ni mungkin kali terakhir kita jumpa.....tolonglah faham apa isi hati aku.......aku peluk dia sekuat hati aku.......dia tarik aku masuk umah....dia tak lepaskan memeluk aku.......dia pujuk hati aku.....dia tenangkan aku....aku menangis sepuas hati aku dalam pelukan dia.....

aku sedih...........aku admit yang aku sayangkan dia.......n dia pun sama.....aku xbyk ckp sebaba aku byk menangis ......dia pujuk hati aku.....dia akan pikirkan jalan penyelesaian yang terbaik....tapi, dia ada ckp kat aku.....mcm mana kami nk bersama sdgkan seluruh ahli keluarga aku dah membenci dia....aku menangis dan menangis.......aku xtau nk buat apa.....

"abang tak akan nikah dgn perempuan tu...percayalah...abg sygkan sayang dn anak2...abg xpernah sentuh dia...." tipu!!!

aku mendengar tetapi aku tak tau nk kelaskan samada ia 1 penipuan atau pun pernyataan jujur dari seorang suami!!

kami bertolak lebih kurang jam 7.50....aku memandu dgn fikiran yang melayang.....buntu!!


No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon