Followers

Sunday, October 25, 2009

Sharifah Shirlis Sudan?? Wanita pertama dihukum sebat krn CURANG!


wah!!!!

mcm best jek topic ni..................

aku akan undi kedua-duanye.......jeng3.....

dan yang pasti, aku akan pastikan SHARIFAH SHIRLIS SUDAN BINTI ABDULLAH tu.....org pertama yang kene!! huhuhuhu ntah mana la dtgnye sharifah tu.....ada hati nk pakai nama sharifah.....memburukkan generasi jek la ko.................sian plak aku tengok laki ko yang asli syed tu....

aish..........emak sape la agaknye ni....malang sungguh jadik anak dia ni......padahal anak sorang, umur dah 11 thun....tapi masih menggatal dgn laki lain......

antara dialog si kak pah ni ha kat aku.....

"saya ramai kawan lelaki...suami saya x marah pun....dan suami saya pun ramai kawan permpuan ..saya open minded...ala, bukan suami awak jek yang pernah hantar saya balik..."

aduhai....dah mmg ko ni pempuan jenis apa ntah la .....

aku ada bace la, isteri yang curang ni ha....lebih hina dirinye daripada pelacur! sebabnye, pelacur pun dapat tips n upah lepas jalankan tugas.....tapi, si org mcm kak pah ni......mana dapat upah apa bagai.....

selagi aku xnampak si kak pah ni....aku mmg x puas hati lerrr........kak pah oooo kak pah...

mulut si lancang kuning..........marila kite jumpa...kite lawan mulut nak?huhuhu aku dengar, si kak pah ni mulot mcm pukimak....ho3.....

xpe......ko belum jumpa lawan ko sbnrnye kak pah.....selama ni ko pijak kepala org jek....ni ha...kalau ko nk kenal mcm mana penangan aku.....mai la.....Coward!! alamak! sorry kak pah....paham x? Pengecut!! lupa plak kak pah kite ni.....Karo kilang Taman Makmur Kulai....

xsabar aku nk jumpa Karo Kilang ni......



2 comments:

karipapsayur said...

wahh.. sudah reveal nama!

cintaKusayangMu said...

salam perkenalan...
rasa cm nk tlg g ganyang kak pah tu..nnt nk follow la klu u g..mokekeke

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon