Followers

Friday, October 30, 2009

Syarat BERMADU! aku rasa lebih puas kalau mcm ni....

hallo......

pagi2 mcm ni tetibe aku terpikir plak mende ni.......

biasalah lelaki.....tgh angau bercinta.....tamak...semua dia nak....

aku plak sentiasa berpikir otaknye.....

suami aku syg aku n anak2.......tapi nak jugak betina sun tu.....

dan betine tu plak xsedar diri masih bini orang......

jadi biala kite layan diorang ni berangan...............................

aku setuju utk dia amek betine tu jadi bini no. 2 dia.....ada la syarat2 nye.....

1. rumah gelang patah tu, aku akan duduk bersama dia n anak2...that bitch akan duduk umah sewa lain.

2.betina tu kene keje tanggung diri sendiri dan bantu kewangan suami.

3.aku keje, duit utk diri aku n anak2 SAHAJA.

4.kereta aku, utk aku n anak2. dia nk kuar dgn betina tu naik motor dia.

5.kalau betina tu x keje....aku x akan bantu langsung

6.duit anak2 tiap bulan tetap 400 sebulan.tidak termasuk belanja dapur.

hahahhah........boleh ke?

selagi aku isteri pertama.........dia xboleh kahwin lain sebab aku x tandatangan lagi.....am i rite?

alah.......pempuan tu pun x cerai lagi.....bodoh betul!!!

aku akan buat surat perjanjian segala syarat2 ni.....dan aku akan matikan setem.....

aku bukan mudah nak diperlekehkan.....kalau betina tu kata org sarawak handal....dia tak kenal lagi org JOHOR mcm mana.....

kwn2 boleh x bagi aku idea utk menambahkan syarat2......

aku setuju bukan kerana apa.....aku nak dia susah sebelum dia rasa kesenangan.....aku nk tengok sampai bila dia bahagia....






6 comments:

tanty said...

pn.leen, saya rase jgn bg peluang langsung laaa..jgn lepaskan dia kwin dgn pompuan 2...sok luse kalo dorg da kwin n bagia nnti pn.leen yg merana..sy tau pn.leen syg suami pn.leen tp kalo da brani angkat tgn x bermakne dia syg lg..lelaki kalo 1x da angkat tgn dia akn wat lg..kalo dia nk divorce pn.leen divorce je laa..cari yg lbh baik..ramai yg nak..pn.leen pun cun ape..sy leh cr kan jodoh baru...cikgu ke sape2 yg keje gov...jgn ditunggu laaa laki mcm 2...kalo da membabitkan pompuan kick his out of ur life..

Anonymous said...

No komen....
Takut terjadi kat aku jerk,
Hihihi... :p
Ya Allah,Kau berilah petunjuk kepada setiap Makhluk Ciptaanmu,jalan yang terang lagi bersuluh.Amin.

iEfa said...

haiii..baru mempollow ur blog...hurmm for me kan..syarat u sgttttt laa simple utk org yg tgh bercenta...bg derang tuh sgt laa senang nk dipatuhi...why not skali ngan syarat tuh....
every day u bedoa...if boley...evry nite bgn wat solat tahajut...doa laa semoge terpadam laa kasih syg mereke tuh..semoge ppuan tuh dpt jd isteri solehah utk suami dier..semoge ur family pon kekal bahgia... yaaa ckp mmg senang..i knoww u tgh kene laie serabut....but yerlaa klo berusaha ni kan insyaAllah....semoge u bahgia sekeluarga tanpa ganguan org lain..

~roslinda~ said...

serius,aku nak tanya,
k0 sanggup?
poligami hanya betul istilah nya pada orang yang betul2 boleh berlaku adil.
sedangkan alim macam mana pun sorang laki tuh,mesti akan ada ketakadilan tuh.manusia tak kan pernah berlaku adil.
kau akan lagi sengsara,aku yakin.
sedangkan kau tak bermadu lagi pun,kau dah sengsara.
percayalah.
aku tak nak tengok benda yang sama berlaku satu hari nanti kat anak sedara aku.aku nak diaorang membesar dengan suasana yang stabil.

sara said...

bole meh alyn nak cmtu?
sanggup k?

karipapsayur said...

Kalau nak bermadu, kalau nak buat perjanjian, jangan bermulut sahaja. Buat depan lawyer sign agreement apa bagai. Janji mulut ni mudah-mudah aje nak khianati.

Kalau nak juga bermadu;

1. segala harta suami sebelum dia berkahwin dengan perempuan tu adalah hak milik you (bila suami tu mati nanti). Harta selepas kahwin, mesti dibahagi kepada kedua-dua bini. Kalau lepas ni kawen 3, bahagi dengan 3 bini.

2. Kalau dalam tengah berkahwin 2 tuh, tiba-tiba dia menceraikan you, minta harta suami at least 30% sebagai pampasan. Dengan syarat, penceraian adalah bukan kerana you nusyuz. So you pun beware. Jgn simply memaki hamun suami. Nnt dia amik point kata you nusyuz.

3. Bila dah jadi isteri kedua, maknanya kecantikan isteri haruslah hanya untuk suami kan? Apa lagi.. Suruh le itu betina pakai purdah selepas dorg kahwen! Ngeh3.. Kena la cucuk laki you, ckp.. dia pun da ada pengalaman menduakan suami.. "Abg mesti xmau terkena pd abg jugak kan??" ngeh3

Jadi le nanti dia mcm Katrina cerita Nur Kasih tuh..

keh3. best kan?

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon