Followers

Friday, October 9, 2009

Tangisan Rindu


semua tinggal kenangan..........

masa berlalu tak boleh di undur lagi............dan jika masa tu boleh undur...aku lah agaknye yang akan putarkan masa tu........

Ya Allah tenangkanlah aku.........tabahkanlah hati aku.......

aku rindukan kebahagiaan itu........

kenapa lelaki tak berfikir buruk dan baiknye sebelum membuat sesuatu bila fikiran dah dikuasai nafsu?

bila pkara dah terjd....seronok....sehingga terlupa tanggungjawab kepada anak dan isteri...dan yang membuatkan lebih lalai.....perempuan itu pun sama2 seronok memainkan peranannya utk memporak perandakan keluarga lain.....

aku sedih.........tak ada sape yang datang memelukku dan menyabarkan aku......aku menangis keseorangan.......

setiap malam aku menangis .....setiap malam aku terjaga dan tersedar......dalam hati berdetik...."aku dah kehilangan suami yang aku sayang....."

mengalir airmata melihat anak2.....dania yang tak reti apa2......rindukan gurauan bersama ayahnya di katil....berlari2 menyorokkan dirinya padaku bila dipanggil ayahnya....menyorok2 sambil ketawa......mengintai kembali melihat ayahnya........dipanggil lagi....ketawa dan memanjat2 ke badanku.........Ya Allah..........aku sedih....

kini keluarga ku pincang ........seperti gambar di puzzle itu...yang hanya tunggu dipisah2 kan....



4 comments:

Siti @ nurie said...

sabarlah LYn.....byk2kan berdoa dan bersabar...minta pada-Nya agar ditunjukkan jalan...

aZuRa AhMaD said...

lina..sabar ya..susahnya nak buat keputusan...zura harap..lina akan temui jawapannya...yerlah..selama nie..hidup dgn suami tetiba bila jadi camni...sedih..marah..wpun dlm hati masih syg..

tapi mak ayah juga penting..dari segalanya..

moga lina akan temui kesudahannya...jgn sedih lagi..walaupun rasa perit

denaihati said...

Saja nak info ada hadiah tambahan untuk contest weblog popular 1Malaysia. Contest akan tamat pada 31/10/09. Jangan lupa check ranking anda di google.com.my (keywords "Weblog popular 1Malaysia) kerana mungkin anda adalah pemenangnya dan juga tambahkan denaihati ke bloglist anda untuk update terkini contest. tq

Mohd Arzaiee & Norzitaty Rubaya said...

salam alyn...tabahkan hati demi awis n dania..

"Kadang2 ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir & kilat...kita trtanya2 ke mana hilangnya matahari, rupa2nya..ALLAH nak hadiahkan kite pelangi"

so kuatkn semangat DIA lebih tahu mn yg terbaik wat alyn..

pape feel free roger2 k!

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon