Followers

Sunday, November 15, 2009

Happy Birthday AYAH!!

HAPPY BIRTHDAY AYAH!!!

Tiada ucapan yang paling berharga selain daripada....

TERIMA KASIH AYAH!!!


ayah.......menamatkan kerjayanye dgn title 'Guru Besar'

last sekolah ayah......kat...

Sekolah Rendah Kebangsaan Jorak (skolah citer sutun)

huhuh.....aku x ingat semua skolah yg ayah pnh berkhidmat....

tapi antaranye ....

Sekolah Kebangsaan Panchor, Muar

Sekolah Kebangsaan Felda Panchor Muar

Sekolah Kebangsaan kat pt jawa

Sekolah Kebangsaan Johor Jaya 5, Johor Bahru

Sekolah Rendah Kebangsaan Pulau Aur, Mersing

Sekolah Menengah Sri Muar, Muar

Sekolah Menengah Tun Dr. Ismail Muar

isk2....banyak lagi r......aku tak ingat la...





semoga kebahagiaan keluarga kite kekal selamanye......


erm.....ayah dah jalankan tanggungjawabnye....

sehabis baik....dan yang terbaik....

dgn lahirnya jurutera2 dalam umah aku.....

and frankly speraking, i'm very proud with my siblings!

ayah mana yang xsayangkan anak....

aku yang sul0ng....aku dah hafal sangat dgn ayah...

apa yang aku tau...mak pun tau...

ayah bangga dgn anak2nye....

dia selalu akan bercerita dgn rkn2 nye ttg kejayaan anak2nye...

suka bercerita.....

masa muda2, ayah baran...suka mengamuk n marah2...

dan perangai tu....semua jatuh kat anak2nye....

tu pasal anak2 ayah kaki gaduh! hahahahha

pantang dicabar....

cuma, sifat ayah yg 'talkative' tu.....

hanya aku yang warisi.....hikhikhik...(ye ke?)





ni actually gambar lama.....masa hari ibu....

tapi still can use ma....



1 comment:

ida said...

happy b'day buat ayah alyn.....

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon