Followers

Wednesday, November 4, 2009

KATA2 yang macam Syial dari perempuan Jalang... part 5

huh

suspens jek tajuk!!!

actually aku dah dapat sms ni dah 2 hari....tapi, aku malas la nk kecoh2...aku tahan sendiri jek sebak dalam hati aku ni......walaupun aku rasa mcm nk ganyang jek mulut betine ni....

mungkin mmg aku yang salah sebab mulakan sms yang merepek meraban ni...tapi, aku adalah mangsa kat sini....4 sure aku akan merasa sangat2 marah yang boleh mengundang pelbagai perasaan.....xdapat ganyang depan mata......aku sms lah.....

betine ni ada sms 4-5 sms yang pada aku cukup melampaui batasan sebagai seorang perampas durjana....ahakss......syial betul....

"Kalau ko ada segala-galanye, jauh lebih baik dari aku,jauh CANTIK dari aku...Tp...Knapa laki ko tetap xnk dgn ko? haaaa....tanyalh diri ko sendiri....Jgn salahkan org lain...Kalau aku x ada jodoh dgn laki ko...aku harap dia berjumpa dgn org lain drpd balik kat ko...aku bukan pengecut....aku malas nk layan org terdesak!"

dan ni dari laki aku......pada hari yang sama....

"Trus trang aku katakan, walaupun aku x bersama dia...kau jgn harap dpt kembali semula. Hati aku benar2 tawar dgn sikap n diri kau."

huh!!! yang patut tawar ni aku ke dia ek??? aduhai......ni kes dua2 jenis tak sedar diri....bahallol...

lau dia nk tau jugak......aku pun dah tak hingen dah....g r m******.....aku pun ada sepasang anak yg comel......dah memadai bagi aku......cukuplah sebagai seorang wanita....aku dah jalankan tanggungjawab aku .......

ha......knp laki aku marah sangat? sebab aku ada transfer duit dia kat dalam bank aku....lebih sikit r dari peruntukan yang sepatutnye......aku tolak hutang dia bulan lepas kat aku...

pastu kan.....dia marah lagi knp nk tau?? sebab ada org laki si sharifah ni dtg jumpa dia kat flex....mengamuk n marah2...hahhahah....nk jumpa dia ptg tu....tapi dia takut n x g jumpa....tadi pagi, org tu siap dtg umah lagi cari sbb laki aku ni xdtg keje ari ni......xdpt jumpa jugak...sebab laki aku ni c0ward.....cakap jek besar.....

huhuhuh

aku suka sangat2 ni.....sbb ada bende yang diorang takutkan sekarang.......

tapi, aku xpuas hati lagi sbb si betina tu xkene apa2......dia selamat dalam umah.....laki aku plak dikejar org...takut nnti dia hilang punca pendapatan...aku lak xdapat duit lagi dr dia....

hehehhe......dah2.....pada adik aku, thanx lah sebab cepat2 transferkan duit kat aku......masa tu aku keje...jadik xsempat nk bukak internet u......



No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon