Followers

Friday, November 20, 2009

kEb0saNaN mELanDa!!


actually aku dah dilanda keb0sanan tahap GabaN ni!!!

aku xtau dh nk buat apa lagi.....

aku dah dapat kata putus dari hati aku sendiri......

selama ni pun aku mampu.....kenapa skrg aku tak mampu??

aku kene kuat dan letakkan anak2 sebagai pembakar semangat untuk berjaya...

cai yok!!!

pasal apa lak gbr tu aku letak ek????

sebab aku rasa sejuk jek bila aku tengok pandangan mata aku tu......

hehehhehe.....

naik lift tekan sendiri le apa lagi wei.....




1 comment:

Anipah Ahmad said...

Salam alin..tq..hehe..dah blh buka blog Kau dan Aku tanpa halangan. Terima kasih dr kami 'silent reader'.

Nak cakap, smakin cantik blog alin. Segar je di pandangan...tahniah lin.

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon