Followers

Monday, November 2, 2009

sambungan......part 2


Salam....

aku sebenarnye malas nk bukak balik kisah2 aku yang dulu.....sebab malas nk ingat suka duka...walau buruk mana pun dia.....aku tetap ingat segala kebaikan2 yang dia buat kat aku.....

dia menjaga aku waktu aku sakit....ke hospital berulang kali.....

masa anak pertama, aku banyak berulang alik ke hospital setelah melahirkan darwis...semput lah...gastrik lah...mcm2...nasib baik penjaga darwis tu sebelah umah jek....dia sabar tunggu aku...walau lama mana pun.....

anak kedua, dalam tempoh 9 bulan aku mengandungkan dania......3 kali aku masuk hospital...dan kali ke 4 terus bersalin......hahahah...penyakit yang sama la....ntah la...senang betul masuk wad. dia balik jugak....n cuti berhari jugak jaga aku....apa aku nak...dia akan belikan....

dan yang paling akan aku ingat.....dia lah yang akan jaga my nails......dia potong kuku tangan jugak kaki aku......bukan setakat potong jek tau....siap bersihkan lagi...mmg terjaga rapi...itu sebabnya, bila dia tak ada....dan setiap kali aku potong kuku aku.....aku akan mula teringat dia...dan kerana tu jugak....aku xsuka potong kuku sekarang......biar dah betul2 panjang baru aku potong kuku!!!

apa lagi kebaikan dia ek???? hahhahah x ingat la......(x ingat ke tak ada) ahaks......

September 2007,

kami pernah bercerai.....talak 1.

aku mohon fasakh........tapi, pada hari aku dibicarakan...peguam Niza tolong pujuk laki aku ni...memberitahu baik dan buruknye jika melawan kes fasakh.....dan dia nasihatkan laki aku lepaskan aku dgn cara baik.....

akhirnye dia setuju, walaupun pada mulanye dia amat marah......padahal kami dah berpisah 2 tahun...xtau knp dia still xnk lepaskan aku......

selepas lafaz erai disebut.....hakim ada mengingatkan kami.....yang jika nak rujuk....lebih baik secepat munkin...iaitu dalam edah la....dan apa yang laki aku jawab...nak tau????

ayat ini lah yang menunjukkan laki aku ni mmg seorang yang tak ada pendirian dan....x pikir sebelum cakap.....ikutkan perasaan dan bukan akal....

"saya kalau dah ludah memang tak akan jilat balik ludah saya!"

hahhahahahah............................................

30 Oktober 2007

kami rujuk kembali........siapa yang jilat ludah siapa ni? ahakssssssssss

kisah lama.....aku dah malas nk ingat......




1 comment:

karipapsayur said...

sama macam i lah. I mohon fasakh but my lawyer mintak dia ceraikan seperti biasa because dia mmg akan kalah kalau lawan kes fasakh.

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon