Followers

Sunday, December 27, 2009

DUA malam yg memeritkan!



dah agak lama aku tak titiskan airmata.....

tapi knp setelah sekian lama???

aku sendiri xtau knp mlm ni aku rasa mcm sedih, pilu....dan mcm2 lagi...

semalam....waktu mcm ni jugak, 11.30 malam.....perut aku sakit....OMG, aku kene gastric plak... aku stay sorang malam tu.....semua g Jb umah adik....

nk keluar g beli soya??? Oh NO!! berdiri pun aku x mampu...inikan plak nak g kedai...akhirnye aku lelapkan diri ..... tak pnh aku rasa sakit yang sesakit ni.......walaupun dalam keadaan baring...tetap rasa kesakitannya......perlu ke aku ke hospital dalam keadaan mcm ni?? aku tekad, aku xnak!!!

aku tak tau jam berapa aku dapat lelapkan mata....menahan sakit....dalam kepala.....mcm2 aku pikirkan....diri sendiri dan jugak anak2....

hari ni............

aku dapat sms yg mmg menyakitkan hati aku.....dari siapa lagi...."dia" lah...

dan aku tak tau nk ulas apa lagi........sememangnye, aku buntu dan sakit......

tergamak dia sms aku mcm tu.....dgn kekuatan yg aku ada, aku mendiamkan diri...sehingga sekarang.......

aku sendiri......xtau nak buat apa.....tolong jangan buntukan kepala aku lagi....cukuplah....

cukuplah dia seorang yang buat aku mcm ni........cukuplah dia seorang yang buat aku menangis ...

sesungguhnya...aku xlayak untuk sesiapa....xlayak disayangi dan dikasihi.....

Tolong jangan sakitkan hati aku dgn permainan ini lagi.......






3 comments:

aZuRa AhMaD said...

Sabarlah...pasti kita akan mendapat petunjuk dariNya..hanya ketabahan & kesabaran akan menjadikan kita insan yg tabah...

::Leily | Ummi Alya Husna:: said...

iye.. sabar..
sesungguhnya kita sedang menghadapi ujian oleh-Nya..
jdn sedih, nnti org lain yg suke okeh!
neway salam kenal...

kakyong said...

R Leen,
tabahkan hati.. kesiannya awak.. kuatkan hati & bykkan berdoa..
Selamat tahun baru Leen

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon