Followers

Friday, December 11, 2009

FREELANCE MAKE UP.....sape nk buat tempahan??


hallo......

i would like to announce here..........

sajak ke aku utk jadi 'freelance make up' ????

hahhahahah....knp ye aku tetibe jek?

k lah aku baru bercadang jek.....sebabnya aku n my fren ni, sri namanye......boleh la dikatakan pandai bermake up.......bak kata mak aku lah......dah mmg 'cucu mak andam' tetap ada jatuh gak kepandaian tu skit2........

so......kami bertiga.....aku, sri and intan.... intan ada kedai 'spa' nye sendiri...kat muar lah... nk buat facial muka dari RM15-RM20 sahaja....mana2 yg nak tunang ke kahwin ke....sblum majlis kalau nk buat facial boleh la koling2 aku utk book appoinment.

pastu kan aku ada gak borak2 kosong dgn sri........apa kata aku amek part timer as penghias meja makan pengantin?? hahhahaha.......dah meja pengantin adik aku tu aku yang buat n sediakan kan.......ok x? xpun amek upah siapkan makanan pengantin......simple banget tu.....xpyh mak pengantin pening2 kepala.........

huhuhuh....angan2 tinggi! tapi sebenarnye aku mmg serius!





No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon