Followers

Monday, November 30, 2009

Cake Pengantin......aku mmg puas hati!!!

erm.....sedap2....

ni la kek pengantin pada hari tu.....cantik kan????

cake fondant.....

aku order khas dari Yong peng tau!!!!

puas hati sgt2!!!

thanx Lina!

wah.....mcm terror jek aku ni sh0ot gbr ek....

nyumm nyummm nyummm

pisau pun dari CuPPiEs 4 Y0u ....

wah!!! spe nk order cpt2....

tapi knp ek Lina xbagi kad bisness skali....

leh letak kat sebelah kek tu.....




ME!!!! new l0ok!

adik2 kakak2........ jangan marah ha....................

aku tau uolls mmg jeles tngok gbr ni aku sho0t baik punye......

ala ala pakai photographer terknal gitu.....

muahhahah...mcm aku plak yang jadi pengantinnya la....




epa,aku n dania,hani

ehehehhe...sempat lagi tu berpossing.....

aku sempat gak suh abg cameraman tu amek gbr aku mcm ni......

lantakla....dibayar apa....

dia duduk jek buat apa kan.....aduss geram aku dgn cameraman ni...

xde style langsung la....pakai baju company jek lebih....

byk lagi gbr...belum masuk la.....

t la ea....




Friday, November 20, 2009

kEb0saNaN mELanDa!!


actually aku dah dilanda keb0sanan tahap GabaN ni!!!

aku xtau dh nk buat apa lagi.....

aku dah dapat kata putus dari hati aku sendiri......

selama ni pun aku mampu.....kenapa skrg aku tak mampu??

aku kene kuat dan letakkan anak2 sebagai pembakar semangat untuk berjaya...

cai yok!!!

pasal apa lak gbr tu aku letak ek????

sebab aku rasa sejuk jek bila aku tengok pandangan mata aku tu......

hehehhehe.....

naik lift tekan sendiri le apa lagi wei.....




Sunday, November 15, 2009

Happy Birthday AYAH!!

HAPPY BIRTHDAY AYAH!!!

Tiada ucapan yang paling berharga selain daripada....

TERIMA KASIH AYAH!!!


ayah.......menamatkan kerjayanye dgn title 'Guru Besar'

last sekolah ayah......kat...

Sekolah Rendah Kebangsaan Jorak (skolah citer sutun)

huhuh.....aku x ingat semua skolah yg ayah pnh berkhidmat....

tapi antaranye ....

Sekolah Kebangsaan Panchor, Muar

Sekolah Kebangsaan Felda Panchor Muar

Sekolah Kebangsaan kat pt jawa

Sekolah Kebangsaan Johor Jaya 5, Johor Bahru

Sekolah Rendah Kebangsaan Pulau Aur, Mersing

Sekolah Menengah Sri Muar, Muar

Sekolah Menengah Tun Dr. Ismail Muar

isk2....banyak lagi r......aku tak ingat la...





semoga kebahagiaan keluarga kite kekal selamanye......


erm.....ayah dah jalankan tanggungjawabnye....

sehabis baik....dan yang terbaik....

dgn lahirnya jurutera2 dalam umah aku.....

and frankly speraking, i'm very proud with my siblings!

ayah mana yang xsayangkan anak....

aku yang sul0ng....aku dah hafal sangat dgn ayah...

apa yang aku tau...mak pun tau...

ayah bangga dgn anak2nye....

dia selalu akan bercerita dgn rkn2 nye ttg kejayaan anak2nye...

suka bercerita.....

masa muda2, ayah baran...suka mengamuk n marah2...

dan perangai tu....semua jatuh kat anak2nye....

tu pasal anak2 ayah kaki gaduh! hahahahha

pantang dicabar....

cuma, sifat ayah yg 'talkative' tu.....

hanya aku yang warisi.....hikhikhik...(ye ke?)





ni actually gambar lama.....masa hari ibu....

tapi still can use ma....



Saturday, November 14, 2009

Dania dah Jalan!!!

my cute lil gurl!!!
dia dah totally pandai jalan today...juz 9months 2weeks!
cai yok!!

huhuhu....
mak oi.....hahahhah xterkata sampai....
mak aku la nih....dy beli tudung suh aku ce...dah ce, apa lagi snap r!
kelakar x?

dania ni.......dy hentam menguap la plak...
aku dah sehabis posing dah....
ni lah tudung yg aku pakai sebelum mak aku paksa utk 'menerai' tudung td...


alahai.........
sejuknye hati aku nampak budak ni....



Sunday, November 8, 2009

SICK!!

SICK!!!!

ASMA n HEAVY FLU!!!!

Asma aku dah teruk gak tadi pagi......sampai kene amek neb.....

aduh....



Saturday, November 7, 2009

I HATE HIM!

AKU BENCI DIA!!!!

AKU BENCI!!!

tolonglah aku.......mcm mana aku nak luputkan ingatan aku pada dia!!!

tolonglah...........ada ketika aku xboleh buat keje apa asik teringat jek...

BENCI!! BENCI!!! BENCI!!!



Wednesday, November 4, 2009

KATA2 yang macam Syial dari perempuan Jalang... part 5

huh

suspens jek tajuk!!!

actually aku dah dapat sms ni dah 2 hari....tapi, aku malas la nk kecoh2...aku tahan sendiri jek sebak dalam hati aku ni......walaupun aku rasa mcm nk ganyang jek mulut betine ni....

mungkin mmg aku yang salah sebab mulakan sms yang merepek meraban ni...tapi, aku adalah mangsa kat sini....4 sure aku akan merasa sangat2 marah yang boleh mengundang pelbagai perasaan.....xdapat ganyang depan mata......aku sms lah.....

betine ni ada sms 4-5 sms yang pada aku cukup melampaui batasan sebagai seorang perampas durjana....ahakss......syial betul....

"Kalau ko ada segala-galanye, jauh lebih baik dari aku,jauh CANTIK dari aku...Tp...Knapa laki ko tetap xnk dgn ko? haaaa....tanyalh diri ko sendiri....Jgn salahkan org lain...Kalau aku x ada jodoh dgn laki ko...aku harap dia berjumpa dgn org lain drpd balik kat ko...aku bukan pengecut....aku malas nk layan org terdesak!"

dan ni dari laki aku......pada hari yang sama....

"Trus trang aku katakan, walaupun aku x bersama dia...kau jgn harap dpt kembali semula. Hati aku benar2 tawar dgn sikap n diri kau."

huh!!! yang patut tawar ni aku ke dia ek??? aduhai......ni kes dua2 jenis tak sedar diri....bahallol...

lau dia nk tau jugak......aku pun dah tak hingen dah....g r m******.....aku pun ada sepasang anak yg comel......dah memadai bagi aku......cukuplah sebagai seorang wanita....aku dah jalankan tanggungjawab aku .......

ha......knp laki aku marah sangat? sebab aku ada transfer duit dia kat dalam bank aku....lebih sikit r dari peruntukan yang sepatutnye......aku tolak hutang dia bulan lepas kat aku...

pastu kan.....dia marah lagi knp nk tau?? sebab ada org laki si sharifah ni dtg jumpa dia kat flex....mengamuk n marah2...hahhahah....nk jumpa dia ptg tu....tapi dia takut n x g jumpa....tadi pagi, org tu siap dtg umah lagi cari sbb laki aku ni xdtg keje ari ni......xdpt jumpa jugak...sebab laki aku ni c0ward.....cakap jek besar.....

huhuhuh

aku suka sangat2 ni.....sbb ada bende yang diorang takutkan sekarang.......

tapi, aku xpuas hati lagi sbb si betina tu xkene apa2......dia selamat dalam umah.....laki aku plak dikejar org...takut nnti dia hilang punca pendapatan...aku lak xdapat duit lagi dr dia....

hehehhe......dah2.....pada adik aku, thanx lah sebab cepat2 transferkan duit kat aku......masa tu aku keje...jadik xsempat nk bukak internet u......



Monday, November 2, 2009

sambungan......part 2


Salam....

aku sebenarnye malas nk bukak balik kisah2 aku yang dulu.....sebab malas nk ingat suka duka...walau buruk mana pun dia.....aku tetap ingat segala kebaikan2 yang dia buat kat aku.....

dia menjaga aku waktu aku sakit....ke hospital berulang kali.....

masa anak pertama, aku banyak berulang alik ke hospital setelah melahirkan darwis...semput lah...gastrik lah...mcm2...nasib baik penjaga darwis tu sebelah umah jek....dia sabar tunggu aku...walau lama mana pun.....

anak kedua, dalam tempoh 9 bulan aku mengandungkan dania......3 kali aku masuk hospital...dan kali ke 4 terus bersalin......hahahah...penyakit yang sama la....ntah la...senang betul masuk wad. dia balik jugak....n cuti berhari jugak jaga aku....apa aku nak...dia akan belikan....

dan yang paling akan aku ingat.....dia lah yang akan jaga my nails......dia potong kuku tangan jugak kaki aku......bukan setakat potong jek tau....siap bersihkan lagi...mmg terjaga rapi...itu sebabnya, bila dia tak ada....dan setiap kali aku potong kuku aku.....aku akan mula teringat dia...dan kerana tu jugak....aku xsuka potong kuku sekarang......biar dah betul2 panjang baru aku potong kuku!!!

apa lagi kebaikan dia ek???? hahhahah x ingat la......(x ingat ke tak ada) ahaks......

September 2007,

kami pernah bercerai.....talak 1.

aku mohon fasakh........tapi, pada hari aku dibicarakan...peguam Niza tolong pujuk laki aku ni...memberitahu baik dan buruknye jika melawan kes fasakh.....dan dia nasihatkan laki aku lepaskan aku dgn cara baik.....

akhirnye dia setuju, walaupun pada mulanye dia amat marah......padahal kami dah berpisah 2 tahun...xtau knp dia still xnk lepaskan aku......

selepas lafaz erai disebut.....hakim ada mengingatkan kami.....yang jika nak rujuk....lebih baik secepat munkin...iaitu dalam edah la....dan apa yang laki aku jawab...nak tau????

ayat ini lah yang menunjukkan laki aku ni mmg seorang yang tak ada pendirian dan....x pikir sebelum cakap.....ikutkan perasaan dan bukan akal....

"saya kalau dah ludah memang tak akan jilat balik ludah saya!"

hahhahahahah............................................

30 Oktober 2007

kami rujuk kembali........siapa yang jilat ludah siapa ni? ahakssssssssss

kisah lama.....aku dah malas nk ingat......




Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon