Followers

Sunday, December 27, 2009

DUA malam yg memeritkan!



dah agak lama aku tak titiskan airmata.....

tapi knp setelah sekian lama???

aku sendiri xtau knp mlm ni aku rasa mcm sedih, pilu....dan mcm2 lagi...

semalam....waktu mcm ni jugak, 11.30 malam.....perut aku sakit....OMG, aku kene gastric plak... aku stay sorang malam tu.....semua g Jb umah adik....

nk keluar g beli soya??? Oh NO!! berdiri pun aku x mampu...inikan plak nak g kedai...akhirnye aku lelapkan diri ..... tak pnh aku rasa sakit yang sesakit ni.......walaupun dalam keadaan baring...tetap rasa kesakitannya......perlu ke aku ke hospital dalam keadaan mcm ni?? aku tekad, aku xnak!!!

aku tak tau jam berapa aku dapat lelapkan mata....menahan sakit....dalam kepala.....mcm2 aku pikirkan....diri sendiri dan jugak anak2....

hari ni............

aku dapat sms yg mmg menyakitkan hati aku.....dari siapa lagi...."dia" lah...

dan aku tak tau nk ulas apa lagi........sememangnye, aku buntu dan sakit......

tergamak dia sms aku mcm tu.....dgn kekuatan yg aku ada, aku mendiamkan diri...sehingga sekarang.......

aku sendiri......xtau nak buat apa.....tolong jangan buntukan kepala aku lagi....cukuplah....

cukuplah dia seorang yang buat aku mcm ni........cukuplah dia seorang yang buat aku menangis ...

sesungguhnya...aku xlayak untuk sesiapa....xlayak disayangi dan dikasihi.....

Tolong jangan sakitkan hati aku dgn permainan ini lagi.......






Bun2 seketika



......GIVE ME TIME.......

BERI SAYA RUANG UNTUK TENANGKAN FIKIRAN

ANAK2 TETAP SAYA UTAMAKAN...

THAT'S MY WORD...



2012


2012 mengisahkan kejadian penghujung dunia seperti yang diramalkan dalam kalendar kaum Mayan. Kisahnya bermula apabila pada tahun 2009 seorang ahli geologi telah ditunjukkan oleh rakannya di India tentang perkembangan kajian lapisan bawah bumi yang menjadi sangat panas sehinggakan bahan galian menjadi cair.

Beliau kemudian memaklumkan kepada Presiden Amerika tentang itu dan ramalan bencana besar kesan daripada kepanasan melampau dalam bumi pada tahun 2012. Atas perbincangan secara rahsia dengan beberapa pemimpin dunia, mereka memulakan satu projek membina sebuah kapal gergasi yang berpusat di bumbung Dunia Tibet China.Hanya beberapa kerat orang-orang kaya dan yang terpilih di dunia sahaja dimaklumkan tentang itu, selain daripada beberapa khazanah berharga dan binatang2 tersenarai untuk menaiki kapal itu kelak.

Seorang penulis terkenal bercuti bersama 2 orang anaknya di Taman Negara YellowStone. Di situ dia berjumpa dengan seorang yang kurang siuman. Lelaki itu kemudian bercerita kepadanya mengenai ramalan Hari Kiamat kaum Mayan yang yang akan berlaku pada 21/12/2012. Namun dia tidak mempercayainya walaupun lelaki itu menyentuh tentang pembinaan kapal gergasi secara rahsia.

Tetapi pada tarikh tersebut, apabila dia diberitahu oleh seorang anak hartawan yang mereka sekeluarga akan menaiki sebuah kapal sementara dia yang tinggal di situ akan mati, membawa kembali ingatannya kepada kata-kata orang kurang siuman di Yellowstone itu. Dengan pantas dia memandu menuju ke rumah bekas isterinya bagi menyelamatkan keluarganya itu.

Pelbagai usaha dijalankan untuk membawa keluarganya ke tempat kapal itu dibina iaitu di Tibet China berbekalkan peta yang diberitahu oleh orang kurang siuman itu, walaupun diancam oleh bencana alam seperti gempa bumi yang sangat dahsyat dan percikan2 api kesan daripada ketidakstabilan dari dalam bumi. Namun mereka bernasib baik apabila akhirnya tiba di situ. Malangnya mereka kemudian dihalang daripada memasukinya kerana bukan terdiri daripada orang-orang yang terpilih itu.

Sementara ahli geologi itu terperanjat apabila mengetahui hanya orang-orang tertentu sahaja yang dibenarkan memasuki kapal itu. Atas prinsip kemanusiaan dia berani menyuarakan sikap tidak bertamadun apabila hanya melihat sahaja ramai lagi orang-orang yang berada di sekeliling kapal itu mati kerana tidak dibenarkan memasukinya. Mendapat sokongan daripada yang lain, pelepasan terpaksa ditangguhkan bagi membenarkan orang-orang yang dilarang tadi menaiki kapal itu. Tindakan yang terlewat itu menyebabkan kapal tenggelam oleh tsunami besar dan air panas. Namun akhirnya masalah itu dapat diatasi.

Selepas kejadian 'Hari Kiamat' itu, tarikh Masihi telah dikira semula. Dan selepas beberapa hidup dalam kapal itu akhirnya mereka yang terselamat itu dapat melihat muka bumi sama sekali berubah, dipenuhi laut dan wujud satu sahaja benua besar.



Saturday, December 19, 2009

Tuesday, December 15, 2009

Di PANTRY!



huhuhuuhuh......

aku bosan...pnt seharian bekerja.....jadi aku pun snap gbr....

senyap2 kat pantry.....

ni gbr semalam.......ada org nk tengok gbr ni.....

tapi ntah knp ye....lupa agknye, jadik aku terus post kan gbr ni kat blog....

so.....pandai2la tengok sendiri kat sini ye......

aku snap byk....tapi dua ni jek aku post kat sini....

2 angle yang berbeza....tapi aku tetap MELET0P!!!!

wakakakakak....

apasal? jeles la tu....hahahhahaha



Sunday, December 13, 2009

Wedding reception my BRo!

Wedding Recepti0N :

RAFIZUL HAFIZ & HANIZA


Venue : Jalan Bakri, Muar Johor
Date : 29 n0vember 2009

WeDDing Planner : ME!!! (ahaks)

setiap gbr tak ada penerangan....sebabnye aku dah malas...

well....ada sesape yg nk aku jadi wedding planner?

ahaks.....




My SiS with my m0m















Friday, December 11, 2009

FREELANCE MAKE UP.....sape nk buat tempahan??


hallo......

i would like to announce here..........

sajak ke aku utk jadi 'freelance make up' ????

hahhahahah....knp ye aku tetibe jek?

k lah aku baru bercadang jek.....sebabnya aku n my fren ni, sri namanye......boleh la dikatakan pandai bermake up.......bak kata mak aku lah......dah mmg 'cucu mak andam' tetap ada jatuh gak kepandaian tu skit2........

so......kami bertiga.....aku, sri and intan.... intan ada kedai 'spa' nye sendiri...kat muar lah... nk buat facial muka dari RM15-RM20 sahaja....mana2 yg nak tunang ke kahwin ke....sblum majlis kalau nk buat facial boleh la koling2 aku utk book appoinment.

pastu kan aku ada gak borak2 kosong dgn sri........apa kata aku amek part timer as penghias meja makan pengantin?? hahhahaha.......dah meja pengantin adik aku tu aku yang buat n sediakan kan.......ok x? xpun amek upah siapkan makanan pengantin......simple banget tu.....xpyh mak pengantin pening2 kepala.........

huhuhuh....angan2 tinggi! tapi sebenarnye aku mmg serius!





Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon