Followers

Saturday, October 23, 2010

Saturday, October 16, 2010

BLOG NIAGA BARU KAMI

MARILAH KE BLOG NIAGA BARU KAMI.......

JGN MALU DAN JGN SEGAN.....

MARILAH SINGGAH KEJAP......XKENE BAYAR PUN TAU

klik jek kat sini.......



Wednesday, September 29, 2010

TUTORIAL Memasak MEE BANDUNG MUAR yang ASLI

Salam sayang .....

nk promote nih.....

kami ada menjual Rempah Mee Bandung Muar Asli...

300g = RM7.50 shj... boleh dimakan seramai 5 orang tau!

ok2.....

sesape yg nak rasa.....sila lah email saya k!

roslina.hanim@gmail.com

atau terus direct sms saya.....



bahan2 utk memasak....

dan caranya amat2 lah mudah sekali....

masukkn 2 mangkuk air tadi, dan rencah

pecahkan 2biji telur....
pastikan api tak besar ye...
utk mengelakkan telur nye tidak pecah...

and agak2 telur dah masak....
boleh la masukkan rempah mee bandung tadi,..

pastikan kuahnya sebati....
ikut pada selera anda samada nk tambah air lagi atau tdak...

masukkan sawi dan mee di tempat yang berasingan...
tujuannya??
nanti nk angkat hidangkan senang la....
angkat mee dulu, baru yang lain2.....


jom order!!!

sebelum stok abis weh....




Saturday, September 11, 2010

Di hari lebaran......


SELAMAT HARI RAYA....


Well, nilh gbr aku di raya ptama....
uwekkk tipu hea....
ni mlmnye......
lps balik dr yongpeng.....lepak beb..



beg LV yang disponsored oleh somebody.......heheheh
dan telah dibawa oleh rakan karibku dari KL......
thanx beb.......u r the best!!!

my family........
merekalh yg ku syg........




Thursday, August 26, 2010

Malaysia Negaraku beri peluang berbuka dgn hanya RM2 sahaja!!

Aku nk share satu restoran di Seksyen 7 Shah Alam yang menyediakan hidangan lengkap makan nasi, lauk dan air minuman dan kesemuanya hanya RM2. Memang murah giler dan berkualiti. Inilah contoh restoran yang perihatin kepada pelanggan. Kualiti ada, tempat bersih dan harga memang berpatutan. Datanglah sendiri dan nikmati juadah yang di sediakan. Sempena bulan Ramadhan ini anda boleh berbuka hanya dengan RM2.

Restoran RM2 Seksyen 7

"Restoran Malaysia Negaraku RM2"

Restoran Malaysia Negaraku
Jalan Plumbum AA/7, Pusat Komersial, Seksyen 7
Shah Alam, Malaysia, 40100

Syabas Restoran Malaysia Negaraku. Baca laporan seterusnya di bawah. Semoga kita semua di berkati Allah s.w.t. Bila memberi berilah yang terbaik.

Zahiruddin

p/s: Memang menarik.

restoran malaysia negaraku RM2

"Restoran Malaysia Negaraku RM2"

SHAH ALAM, 13 Ogos – Ketika adanya aduan bahawa harga makanan dan juadah berbuka puasa mula naik di kebanyakan tempat sejak dua hari lalu, di restoran Malaysia Negara Ku di Shah Alam, anda boleh makan sepuas-puasnya dengan hanya membayar RM2.

Syaratnya, pelanggan perlu menunjukkan kad pengenalan sebagai bukti mereka adalah warganegara Malaysia. Dengan harga RM2 seorang, pelanggan boleh menikmati nasi putih dengan tiga atau empat jenis lauk dan segelas air.

restoran malaysia negaraku RM2

"Restoran Malaysia Negaraku RM2"

Restoran Malaysia Negara Ku beroperasi di Seksyen 7 di sini, memulakan operasinya sejak hari pertama Ramadan kelmarin.

Pengurus restoran, Azahar Samat, konsep restoran Malaysia Negara Ku sebenarnya adalah untuk memberikan pendidikan kepada masyarakat tentang amalan kebersihan diamalkan serta semangat cintakan negara.

“Konsepnya macam orang dulu-dulu kerana apa yang uniknya restoran ini pelanggan yang datang perlu menunjukkan kad pengenalan sebagai bukti mereka adalahwarganegara,” katanya.

Restoran ini menggunakan konsep layan diri.

Antara mereka yang berbuka puasa dengan hanya RM2.

“Selepas selesai makan, pelanggan perlu membasuh pinggan yang mereka gunakan… ini sama seperti kita kecil dulu yang mana mak pasti akan suruh kita basuhpinggan selepas makan,” kata beliau ketika ditemui The Malaysian Insider.

Syaratnya! Anda kena basuh pinggan anda sendiri.

"Restoran Malaysia Negaraku RM2"

Beliau berkata konsep restoran Malaysia Negara Ku lebih kepada tempat makan, bukan restoran.
“Ini kerana semuanya dilayan sama sahaja tiada siapa yang istimewa.

“Lagipun kita membuka restoran ini adalah supaya semua orang tanpa kira latar belakang sama ada kaya atau miskin dapat sama-sama menikmati masakan di sini dengan hanya RM2.

“Kita juga sebenarnya bukan nak mencari keuntungan besar, tetapi lebih kepada untuk membantu masyarakat yang kurang berkemampuan,” katanya.

restoran malaysia negaraku RM2

"Restoran Malaysia Negaraku RM2"

Restoran Malaysia Negara Ku dimiliki oleh Datuk Zainal Abidin Awang Kechik yang mempunyai pengalaman selama 20 tahun dalam industri makanan dan mempunyai lima restoran bertaraf tujuh bintang di luar negara.

Beliau dikatakan merancang untuk membuka 220 cawangan Malaysia Negara Ku di seluruh Malaysia.

“Semenjak harga barang naik banyak restoran yang menaikkan harga makanan mereka tapi kita tidak kerana kita mahu beri peluang kepada semua orang termasuk yang kurang berkemampuan.

“Ini yang kita mahu lakukan kerana kita tahu ramai rakyat negara ini tidak berkempunan untuk berbelanja besar tapi di sini dengan hanya RM2 mereka boleh makan sepuasnya,” kata Azahar.

Tambahnya, pelanggan yang tidak membawa kad pengenalan dan bukan warganegara akan dikenakan bayaran RM6 seorang.

restoran malaysia negaraku RM2

"Restoran Malaysia Negaraku RM2"

“Kalau nak makan RM2 mesti kena bawa kad pengenalan jika tidak kena bayar RM6.

“Melalui cara ini ia secara tidak langsung dapat menanam semangat cintakan negara dan juga patriotisme,” katanya.Azahar berkata semenjak dibuka pada hari

pertama Ramadan sambutan yang diterima semakin menggalakkan.”Pada hari pertama kita sediakan untuk 100 orang tapi hari ini (semalam) kita sediakan untuk 300 orang. “Setiap hari kita akan masak lauk yang berbeza kerana kita mahu pelbagaikannya selain tidak mahu pelanggan muak dengan lauk yan sama,” katanya.

Pelanggan dikehendaki membasuh pinggan yang digunakan selepas makan.

Restoran Malaysia Negara Ku boleh menampung kira-kira 150 orang pada satu-satu masa.

“Saya rasa ini restoran yang pertama di Malaysia yang mengamalkan konsep seperti itu.”Selain itu, kita juga bercadang untuk membuka restoran ini sehingga sahur, mungkin pada minggu hadapan,” Azahar lagi.

Ia juga menggunakan sukarelawan untuk melakukan kerja-kerja memasak.

restoran malaysia negaraku RM2

"Restoran Malaysia Negaraku RM2"

Aspek-aspek ini dilihat dapat mengurangkan kos operasi, dan menyediakan makanan dengan harga RM2 seorang.Menurutnya, walaupun harga makanan murah, namun kualiti penyediaan makanan tidak diabaikan malah menggunakan bahan masakan berkualiti dan memberi kepuasan kepada orang ramai yang singgah.

“Kita amat menitikberatkan kebersihan di sini kerana ini adalah tempat makan, jadi semua aspek itu perlu dijaga.
“Selain itu, bahan masakan seperti beras, ayam, daging, sayur dan sebagainya semuanya bersih dan berkualiti,” katanya.

Alamat:
Jalan Plumbum AA/7, Pusat Komersial, Seksyen 7
Shah Alam, Malaysia, 40100


Monday, August 23, 2010

Drama Kau Laksana Bulan dan sinopsis nye!


waaa.......

malam ni punye episod membuatkan aku rasa gile nk tunggu isnin depan!!!

tolonglah sape2 yang ada beli buku ni n dah baca.....tlg bgtau aku endingnya...

sayang nya aku kat Firas!!!

comey sungguh!!!


Sinopsis Novel Laksana Bulan

Kau Laksana Bulan akan membawa anda bersama-sama Adrianna mengembara ke dunia karya dan alam cintanya !

Dunia penulisan yang diterokai, merenyahkan perjalanan hidupnya. Terlalu banyak 'kejadian' yang membebankan semangat untuk teruskan kerjaya.

Pun begitu, dunia percintaannya tidak mudah seperti diharapkan. Ibunya mahu melihat Adrianna berkahwin cepat, namun harapan dan impian tidak pernah terjadi sepertimana yang direncanakan. Walaupun sudah ada kriteria yang disusun rapi dalam hal memilih calon, malang baginya kerana sering terperangkap dalam bayangan yang dicipta.

Syafik merupakan cinta pertama, namun terputus buat seketika. Kini lelaki itu kembali mengetuk pintu hatinya. Sementara Razif pula, cinta kedua yang meninggalkan kesan perit dan sakit hinggakan hidupnya terumbang-ambing, kecewa, seterusnya menutup ruang-ruang di hati untuk bercinta lagi. Firas, pemuda yang berbeza karakter daripada kriteria yang ada. Dalam begitu, lelaki itu mampu mengganggu konsentrasinya. Akhir sekali, masih ada Eizlan yang muncul secara misteri, dan mula menghantui hidupnya!

"Kau laksana bulan yang menyinari hidupku... dan akulah punggukmu yang sanggup menanti sang bulan tersenyum di langit"

Kau Laksana Bulan pastinya merupakan novel yang mendebarkan dan akan membuat anda mahu terus membaca untuk mencari jawapan kepada teka teki dalam perjalanan cerita!




Diadptasikan daripada karya novelis terkenal tanahair, Aina Emir bertajuk Kau Laksana Bulan telah bermula pada 31 Mei ini penonton Radio Televisyen Malaysia (RTM) berpeluang menyaksikannya pula di layar skrin menerusi drama bersiri 13 episod yang menonjolkan perjalanan hidup seorang insan yang bergelar wanita. Pelbagai situasi pahit manis dan renyah yang terpaksa ditempuhi dan bagaimana setiap rintangan dan konflik dalam hidupnya itu diatasi oleh srikandi drama ini yang bernama Adrianna dengan penuh ketabahan.

Drama Kau Laksana Bulan

Kisahnya bermula pada babak Adrianna Johan, gadis yang dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana. Dia telah memilih untuk berhenti kerja dan menumpukan perhatian dalam bidang penulisan sambil melanjutkan pelajaran untuk mengikuti program sarjana di Universiti Malaya.


Walaupun ayahnya sentiasa memberi sokongan, ibu Adrianna, Salmah tidak pernah merasakan bahawa kerjaya anaknya sebagai seorang novelis sesuatu yang boleh dibanggakan. Baginya, lebih elok sekiranya Adrianna bekerja seperti graduan lain dan beri perhatian untuk mencari jodoh. Rungutan demi rungutan daripada ibunya itu meresahkan hidup Adrianna namun dia cuba memahami ibunya yang kebetulan tidak berpelajaran dan merupakan seorang suri rumah yang lebih suka bergosip dengan jiran-jirannya. Adrianna tidak senang dengan tabiat buruk ibunya dan dia juga sentiasa rimas dengan kerenah jiran-jiran tetangga yang suka jaga tepi kainnya.


Dalam bidang kerjayanya pula, Adrianna yang menggunakan nama samaran ‘Jenna Johan’, merupakan seorang novelis ‘Romance Thriller’ yang sedang mengukir nama dalam pesada dunia penulisan. Semasa memulakan program sarjananya, Adrianna sedang sibuk menulis manuskrip untuk novel ketiga yang berjudul ‘Penantian di Hujung Kabus’.

Dalam kesibukan mencari perwatakan yang sesuai untuk manuskripnya itulah Adrianna terserempak dengan Firas Ali di dalam tren komuter Nilai-KL. Dengan tidak sengaja, Adrianna terduduk di atas riba Firas semasa cuba mendapatkan tempat di suatu pagi, semasa menaiki tren komuter itu. Mereka bertemu lagi beberapa kali selepas itu dan pertemuan itu telah mendorong Adrianna untuk melakarkan watak Firas ke dalam manuskrip novelnya.

Adrianna juga pernah suatu ketika dahulu bercinta dengan Syafik, seorang lelaki yang sebaya dengannya, sejak zaman persekolahan lagi. Malangnya, pertalian mereka terputus ketika mereka sama-sama sedang melanjutkan pelajaran di menara gading. Namun Syafik telah muncul kembali dalam hidup Adrianna dengan tiba-tiba sahaja. Kemunculan Syafik itu menggembirakan Salmah, ibu Adrianna yang terlalu suka kepada Syafik dan mengharapkan sangat agar Adrianna memilih Syafik sebagai bakal suaminya sebaliknya kemunculan Syafik telah menimbulkan kekeliruan dalam hidup Adrianna.


Dalam begitu, Adrianna tetap keliru bila Firas berulang kali meminta agar pertalian mereka dirapatkan lagi bukan sekadar kawan biasa tetapi sebagai kekasih. Adrianna tidak mampu melakukannya kerana dia masih terikat dengan bayangan Razif, seorang lelaki yang pernah wujud dalam hidupnya selepas Syafik.
Razif merupakan seorang lelaki yang romantis dan puitis dan Adrianna yang mengenalinya melalui Internet, telah jatuh hati dengannya. Malang buat Adrianna, pertalian percintaan mereka terputus kerana Razif telah meninggal dunia. Malang juga buat Adrianna, kerana kematian Razif telah menutup ruang-ruang di hati untuk jatuh hati dengan lelaki lain.

Keadaan ini merumitkan lagi hidup Adrianna, bila dengan tiba-tiba muncul pula Eizlan yang terlalu mengingatkan Adrianna kepada Razif. Eizlan juga merupakan seorang peminat novelnya yang suka menghantar mesej-mesej puitis dan romantis yang seringkali menggugatkan perasaan ‘wanita’ Adrianna.
Perjalanan cerita di teruskan bila pada suatu ketika nanti, Adrianna dan Firas terpaksa berpisah kerana Firas tidak mempercayai kepada kejujuran Adrianna. Bila berpisah dengan Firas, Adrianna kecewa dan berasa hampa. Tetapi keadaan terus menekannya dan kerana itu, Adrianna telah bersetuju untuk menerima Syafik sebagai bakal suaminya. Malangnya, perancangan itu tidak kesampaian dengan perbuatan Syafik yang dianggapkan sebagai tidak serius.


Ketika itulah, Adrianna mula memberi perhatian kepada Eizlan. Kerana layanan Adrianna, Eizlan mula menaruh harapan untuk berkasih dengan Adrianna. Tiba-tiba, Adrianna sekali lagi terserempak dengan Firas yang sudah lama hilang dalam hidupnya. Kemunculan Firas kali ini telah mewujudkan perasaan cintanya yang sudah tidak berbelah-bahagi lagi. Mereka memilih untuk mendirikan rumah tangga.

Walaupun itu merupakan perancangan Adrianna, hidupnya menjadi kucar-kacir bila Razif (yang pernah dikatakan meninggal dunia) muncul semula. Dalam begitu, Eizlan terus mengganggu hidupnya. Ke mana sahaja Adrianna pergi, Eizlan menunggunya. Perbuatan Eizlan membuatkan Adrianna menjadi tidak tentu arah.
Pelbagai kejadian kini berlaku membuatkan hidupnya tercabar, penuh suspens dan sentiasa cemas. Begitu juga dengan kehadiran Razif yang telah memporak-purandakan rumah tangga Adrianna bersama Firas. Lalu bagaimanakah kesudahannya? Adakah cinta sejati untuk Adrianna muncul? Saksikan Kau Laksana Bulan di TV2.

Pelakon Kau Laksana Bulan

Ayu Raudhah, Zulhuzaimy, Fizow Omar, Ashraff Muslim, Bienda, Dian P. Ramlee dan Fathil Dani





Monday, August 9, 2010

AFGAN - MP3 DOWNLOAD PADAMU KUBERSUJUD




Lirik lagu Afgan – Padamu Kubersujud


DOWNLOAD AFGAN - PADAMU KUBERSUJUD

Lirik lagu Afgan – Padamu Kubersujud

Ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa kulihat
selain hanya namaMu, ya Allah

Esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari
segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakanMu
saat Kau limpahkan karuniaMu
dalam sunyi aku bersujud

~{}~

Esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari
segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakanMu
saat Kau limpahkan karuniaMu
dalam sunyi aku bersujud

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakanMu
saat Kau limpahkan karuniaMu
dalam sunyi aku bersujud
padaMu

ooOOOoo




Sunday, August 8, 2010

August adalah Bulan Bertuah aku.....



guys......

aku nk umumkan yang aku telah memenangi GA yang dah aku sertai.....

thanx thanx thanx

actually i'm very2 happy......

and xtau nk share dgn siapa.......

xsangka la plak aku bertuah kali ni......


apa pun...thanx kepada pihak penganjur.......






Seharian .... bersama Darwisy




salam....

hari ni aktiviti aku penuh........

pagi2 dah follow mak ayah g parit sulong.......walaupun aku xde apa nk beli....tapi aku saja nak sibukkan diri.....

12.30 tgh hari dah hantar darwisy ke SAB 2....ada test tae kwan do.....



bersenam2 dahulu.....

rugi tol x amek gbr adik yang handle senaman ni.....

very2 cute....

kelekaan darwisy, aku telah mengambil gbr nye

hehehhe



dan selepas itu.........aku ke PC fair......................

membeli sedikit perkakasan dapur.....huhuhuh



dalam kesesakan jam.......sempat lagi berposing.....

aku pergi bersama perempuan2 ini......
~aishah dan ezza~

korang mmg besh....













Monday, August 2, 2010

Sunday, August 1, 2010

6IXTH SENSE YANG SEMPURNAKANKU (HQ).mp4



Sukanye dgr lagu nih....jom layan!!!!


Lirik Yang Sempurnakan Ku – Sixth Sense

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Chorus
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga




Friday, July 30, 2010

VOTE FOR ME plz.......

salam,

kawan2.......tolong la mengundi untuk saya ye.....

plz vote for me guys!!!



cara mengundi :

1st step : Click Like Brother Love page :- http://www.facebook.com/brolover


Lirik Lagu-Afgan padaMu kubersujud

Lirik Lagu Afgan – PadaMu Kubersujud

ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya nama-Mu Ya Allah

* esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

reff:
kau tempatku meminta
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa

ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud



Tuesday, July 27, 2010

Lirik Saat-saat Terindah - Rama Band

tetibe aku jadik suka gila kat lagu nih....

Lirik Saat Saat Terindah - Rama Band

Saat kau hadir dalam hidupku terasa indahhanya

bayangmu menyentuh jiwa temani sepi

kini semua cintamu tlah pergi

meninggalkan diriku dalam kehampaan....sendiri

Waktu trus berjalan dan memberi perih di hati

hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu

kini baru aku menyedari

kau bgtu berarti di dalam hidupku ini

Saat-saat yang indah

saat masih bersamamu

waktu kita berdua dan mewarnai dunia

semua yg tlah berlalu kini teringat lagi

kini terkenang lagi

ku ingin kembali.....ku ingin kembali...

Hanya rindu yg aku dapatkan bukan cintamu

meski kini kau tak mencintai diriku lagi

kini baru aku menyedari

kau bgtu berarti di dalam hidupku ini


Monday, July 26, 2010

Mintak Maaf la ye kawan2...

salam....

aku tgh buat training......sambil diorang tgh jawab soalan.....aku pun boleh la plak menyempatkan diri mengupdate kan blog aku...

sbnrnye tgh susah hati.....xtau nk ckp n luah kat sape....

terlalu sensitif aku rasa.....otak memikir, hati aku sentiasa susah.....takut apa2 berlaku pada masa akan dtg......

apa plak aku merepek ni.....

pada masa ni, mana kawan2 aku? aku mmg takde kawan2......ada mmg ada, tp x ada yang close n boleh di ajak bincang....

semuanya nk blame aku....

ahaks....mesti diorang kecik ati lau dgr ek.....

takdelah....ada pkara yang kite boleh share.....dan ada jugak yang kite kene telan sndiri....

dan aku rasa, byk yang aku telan sendiri jek.......

pada mereka " ..." yang rasa nak lari dari aku...dah xnk kawan dgn aku.....

aku xboleh nk paksa org suka kat aku.....

jadik....aku mintak maapla ye banyak2.....



Friday, July 23, 2010

Come Back with NEW Lo0k

nk teka x mata sape yg cantik ni? ha3

ni lah princess saya yang nakal!

bye, nk kuar dating jap....



latest pic.....amek kat ofis with my uniform


ehem.....


terasa lama sungguh dah tak membebel.... erm knp ye aku x membebel....

sbb ramai dah yang x dtg ke blog aku ni ha....jadinye aku jadi 'silent blogger'...

muahahahha....boleh la plak aku jadik pendiam? wakakak

tapi aku akan jadi pendiam kalau hati aku susah, aku marah dan aku benci pada seseorang!

aku dah tukar tempat keje.....kat salah sebuah kilang di Muar..well, bidang keje aku kembali seperti dulu...dalam bidang Elektronik...

dalam masa yang sama jugak aku mendatangkan diri aku ke kelas setiap minggu...

penat buat assignment, dgn laptop aku yang rosak ntah berapa banyak kali....assignment aku ntah dah bp banyak kali jugak asyik corrupt....

pada masa sama jugak adik aku kahwin....huh...jenuh betul kakak pengantin ni....best gile! aku akan buat post kahwin adik aku yang xlebih dn kurang nya dgn yang lepas......tema kami oren+hitam havoc!

raya dah nak dekat....so, apalagi....sapa yang rasa nk tempah tudung, biskut2 raya.....contact aku k! jangan lupa.....












Wednesday, July 21, 2010

Knp lelaki suka susahkan hati pompuan?

semua ni dipetik dari wall FB aku ari nih.....


Remove
Roslina Hanim knp lelaki hanya nk buat pompuan susah hati n sakit hati? huh.....
10 hours ago · Comment ·LikeUnlike

Norhafizah Hj Sibon likes this.

Azar Yanz
suke kot...:)
9 hours ago · LikeUnlike ·

Adi Rizmal
x semua kot...
2 hours ago · LikeUnlike ·

Qaseh Aieda
sokong cik lin... betul tue... sape nk jawap?
2 hours ago · LikeUnlike ·

Mat Gombang
what if sebaliknya...hahahahh.sama la jawapannya
about an hour ago · LikeUnlike ·

Norhafizah Hj Sibon
dia tak paham hati n perasaan kite pn lin....n dia tak penah rase tu semua....huhu
about an hour ago · LikeUnlike ·

Mat Gombang
Tuhan itu adil.setiap apa yang berlaku pasti ada sebabnya.renung2kan dan selamat beramal.hehehe.
about an hour ago · LikeUnlike ·

Norhafizah Hj Sibon
yer betol.....
about an hour ago · LikeUnlike ·

Mat Gombang
setuju er.hehehe.camntu la
about an hour ago · LikeUnlike ·

Qaseh Aieda
aminnn...
about an hour ago · LikeUnlike ·

Norhafizah Hj Sibon
itulah en taher.....renung2 kan n selamat beramal n cepat carik jodoh yer...hihihi....
about an hour ago · LikeUnlike ·

Qaseh Aieda
mudah mudahan di makbul kan...
about an hour ago · LikeUnlike ·

Mat Gombang
jodoh pertemuan juga kuasa TuhaN.Kita merancang tapi penentunya Dia.cari pn if tak jumpa nk wat camne.hehhe
about an hour ago · LikeUnlike ·

Norhafizah Hj Sibon
alasan en taher tu.....kene usaha jugak mencari lah......bukan dtg bergolek.....lau dah puas tak jumpe gak baru berserah jer....tp TUHAN tak suka kepada hambanyer yg putus asa kan.....eh? betol ke ape yg pijot ckp ni en taher...hehehehhe
about an hour ago · LikeUnlike ·

Norhafizah Hj Sibon
eh ? mana empunyer fb ni? kite plak buat cite kat wall dia...mintak maaf yeer pn lin.....hahahhaha
about an hour ago · LikeUnlike ·

Qaseh Aieda
yer la comen kt wall dia.... tuan umh tengok jer... meh meh cik lin.. join.. haa ape cite
about an hour ago · LikeUnlike ·

Roslinda Hani Ramli
sbb prmpuan sndiri yg nk trlibat dlm hidup laki wlupun tahu bnda tu akn berulang dan brulang~lallalala~
about an hour ago · LikeUnlike ·

Mat Gombang
it seem like people need one each other.that the rule of life.heheh
43 minutes ago · LikeUnlike ·

Roslina Hanim
saya di sini.........keje ler, mana boleh on fb2 nih......sekali bukak...ramai rupa nye...jap2 nk bace satu2
4 minutes ago · LikeUnlike ·

Roslina Hanim
wah........sebenarnya sama jek pompuan ke laki....disebabkan kite pompuan, jadik kite rasa la yg leki tu menyusahkan...lau kite lelaki? mcm tu la en.mob rasa........hahahhahaapa pun....lelaki lagi jahat dr pompuan......... See Moreingatan pada pompuan...jgn libatkan hati dn perasaan sgt pada lelaki ni...
3 minutes ago · LikeUnlike ·
Write a comment...



Sunday, July 11, 2010

GiveAway again dari Jija's Lovely Cottage...

teruja ke nk join?

kalau rasa2 nk join...mai klik sini

dan sesiapa yg dah di tag tu, jom la join....

sape ye aku nak tag?

1. anipah la (huhuhu boleh ye k.ani)
2. cik jumie (try2 la rajin2 kan ye cik jumie)
3. idot

hadiahnye best gak tau......iyelah...sape nk bagi kan.....



Hadiah utk GA ni:

Pertama – Bread Box
Kedua – Spoon Box
Ketiga – Cutlery Holder




Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon