Followers

Tuesday, May 25, 2010

CONTEST!!!


hallo......

ehem.....

1st time nk menganjurkan contest!!

maklumat2 tentang mcm mana and contest tentang apa..... boleh didapatkan di sini ye.

syarat tambahan :

  1. bg mereka yang dapat tau contest daripaada pihak penganjur, iaitu aku, diwajibkan meletakkan banner(beserta link ke blog penganjur) di atas pada korang punya post entry.....(sng jekkan)
  2. dgn itu, hadiah tambahan akan diberi...jeng3
  3. dont worry, korang akan berpuashati...
  4. sesiapa yang dah buat entry, bolehlah tulis komen anda di sini, atau di entry aku ni......
  5. tarikh tutup??.......setakat ini, belum ada tarikh yg spesifik...aku boleh berikan klu nye, sebulan dr tarikh contest ini diumumkan.....


.




3 comments:

-Nurul Afiqah- said...

yeah! insyaallah saya join!! :)

R LEeN said...

ok sy tunggu ye

-Nurul Afiqah- said...

http://pixilstar.blogspot.com/2010/06/warnailah-kehidupanku.html :)

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon