Followers

Friday, July 23, 2010

Come Back with NEW Lo0k

nk teka x mata sape yg cantik ni? ha3

ni lah princess saya yang nakal!

bye, nk kuar dating jap....



latest pic.....amek kat ofis with my uniform


ehem.....


terasa lama sungguh dah tak membebel.... erm knp ye aku x membebel....

sbb ramai dah yang x dtg ke blog aku ni ha....jadinye aku jadi 'silent blogger'...

muahahahha....boleh la plak aku jadik pendiam? wakakak

tapi aku akan jadi pendiam kalau hati aku susah, aku marah dan aku benci pada seseorang!

aku dah tukar tempat keje.....kat salah sebuah kilang di Muar..well, bidang keje aku kembali seperti dulu...dalam bidang Elektronik...

dalam masa yang sama jugak aku mendatangkan diri aku ke kelas setiap minggu...

penat buat assignment, dgn laptop aku yang rosak ntah berapa banyak kali....assignment aku ntah dah bp banyak kali jugak asyik corrupt....

pada masa sama jugak adik aku kahwin....huh...jenuh betul kakak pengantin ni....best gile! aku akan buat post kahwin adik aku yang xlebih dn kurang nya dgn yang lepas......tema kami oren+hitam havoc!

raya dah nak dekat....so, apalagi....sapa yang rasa nk tempah tudung, biskut2 raya.....contact aku k! jangan lupa.....












1 comment:

aZuRa AhMaD said...

hai lina..hehehe...zura mai jengok lina nie...waahh..dah keja kilang ...alhamdulillah...lina pon dah ceria..sambung blaja ka?

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon