Followers

Sunday, August 8, 2010

Seharian .... bersama Darwisy




salam....

hari ni aktiviti aku penuh........

pagi2 dah follow mak ayah g parit sulong.......walaupun aku xde apa nk beli....tapi aku saja nak sibukkan diri.....

12.30 tgh hari dah hantar darwisy ke SAB 2....ada test tae kwan do.....



bersenam2 dahulu.....

rugi tol x amek gbr adik yang handle senaman ni.....

very2 cute....

kelekaan darwisy, aku telah mengambil gbr nye

hehehhe



dan selepas itu.........aku ke PC fair......................

membeli sedikit perkakasan dapur.....huhuhuh



dalam kesesakan jam.......sempat lagi berposing.....

aku pergi bersama perempuan2 ini......
~aishah dan ezza~

korang mmg besh....













No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon