Followers

Monday, March 14, 2011

Rambut Nia dah mula gugur..........

Salam to all bloggers and my frenz....

sbnrnye aku tgh bengang yang amat sgt skrg ni,......

Tadi Peg JKM ada dtg....dy buat interview lah kat aku ttg permohonan aku utk mendapatkan bantuan Ibu Tunggal......sekali lah dgn Dania sakit kan....
Dy kata aku mcm tak layak sbb nye Bantuan tu hanya utk mana2 pemohon yang pendapatan nye RM720 Sebulan utk SEISI RUMAH!!!!
Nonsense betul........ada lagi ke???
aku sah2 menumpang duduk dgn mak ayah aku........gaji aku berapa jek sebulan....
g kat pjbt UMNO pun xboleh nk tolong apa.....huh!!
ye r,ni bukan time pilihanraya kan......cuba la waktu ni time pilihanraya.....
berebut2 nk tolong.....

Buat masa ni, Nia masih dlm keadaan stabil...and aktif lagi....
cuma, rambut Nia dah mula gugur.......menitik airmata aku bile tengok dia.....
dgn kuasa Tuhan, dy nk pakai topi, kalau kami pakaikan......
kalau turun jek dr kereta...dy akan mintak aku face mask nk pakai.......subhanallah....

"Nia syg, knp Nia x ada rambut nak?"
"Nia sakit...." Nia menjawab.....
"Sakit kat mana syg?"
"Ni sakit" (sambil tangan nye menunjukkan CVL yang terpasang kat dada nye.....

T_T




Nia tetap aktif......tapi, kami yang sedih tengok dy...
kami xtau apa yang dy rasa...

dy sendiri akan mintak face mask bila nk keluar dr kereta...

Rambut dy dah mula gugur....

padamula nye, dy xnk jugak pakai topi....

Ibu tetap syg Nia......
Ibu akan sentiasa berada di sisi Nia, syg.......




4 comments:

haziQah said...

comel nye nia :)

Najwa Sofwani said...

semoga terus kuat meghadapi dugaan-Nya
banyak2 berdoa, insyaallah dpermudahkan segala kesulitan.

R LEeN said...

najwa n haziqah....
terima kasih......
nia seorang yg amat kuat semangat

Birufirus.blogspot.com said...

Rasa macam nak cium pp dania..Tapi..

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon