Followers

Thursday, May 12, 2011

Dania warded lagi....




Nia's warded again 10 May 2011. Ikut pada jadual kemo dy....start Protokol M.
Sama2 kite doakan Nia, yang dulu sihat....berlari2...rambut cantik....n skrg.......


suka duka Nia.....Ibu tetap bersama Nia....

Nia masuk2 terus kene IT(kemo yang masuk terus ke tulang belakang-utk sekat virus cancer ke otak). Nia akan dibius....dan akan sedar dalam 2 keadaan, samada dy mengamuk terjerit2 atau tdo sampai 4-5 jam...n bangun dalam keadaan normal seperti bangun tdo....

PEACE!!!
Nia mcm ni lah......xbebas nk mandi manda macam dulu...

kemasukan Nia ke wad kali ni......banyak berita yang tak menyenangkan....
kawan Nia, adik Nurul Izzah (kanser mata) telah kembali ke rahmatullah pada 9 May 2011.
Alfatihah.....
masih teringat2 lagi, adik Nurul Izzah berlari2 ke bilik rawatan nk bukak tube kat kemo port..
dan ada lagi dua org yang meninggal....
amat menyedihkan....

aku jadik takut sgt2...selamat kanlah anakku....

ada org berckp kat aku....
"ko banyakkn doa kat Tuhan, selamatkan Nia, aku tengok ko mcm relax jek"

apa kes.....tau ke apa yang aku buat,
tau ke apa yang aku usaha n doakan utk ank aku?
tolong lah bagi aku semangat....bukan menjatuhkan aku....

ayat ni dah jatuhkan semangat aku.....
bila aku x puasa, xsolat sunat....
bukan bermakna aku x berusaha!!!

choi!!



No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon