Followers

Monday, May 16, 2011

Suka duka ibu bersama anak2 ibu...





Dah besar Darwisy....
makin besar, makin kuat dy melawan...
hari ni, ibu rotan darwisy dengan hanger 2x...
sian darwisy....xtahan..kesabaran aku ada batasannya,
memula tu aku boleh sabar...tapi, bila terus2an dy melawan.....

sorry darwisy....ibu bukan suka nk pukul abang...
abang jangan la melawan ibu.....
abang kan contoh utk Nia...

abang x ingat ke masa ibu nk besarkan abang dulu?
sehari, ibu akan peruntukkan RM1 untuk kita makan malam...
ibu akan beli nasi goreng kat cafe Kilang Mitsumi...RM 1 harga nye..
ibu akan suap darwisy makan....sampai setengah...
lagi setengah, ibu akan letak kat dapur.....
knp ibu x makan?
sbb ibu tau, yang ayah darwisy nk makan....
walau gaduh n x bertegur sapa masa tu....
tapi, ibu tetap pikir kan dy....
nth knp la ibu masa tu....

hai ntah la.........
dari dulu, sampai skrg.....ibu x pnh lepas dr dugaan....
kenapa ye?

n skrg, Nia pulak....
kesian Nia.....dy kecik lagi utk terima ni semua....
knp bukan ibu yang sakit?
xsampai hati tengok Nia mcm tu....

hari ni, nia xnk makan n minum....
bibir pecah n berdarah...
ulcer lagi....kesian nye ibu tengok nia....
mungkin kemo kali ni lagi kuat dari protokol yang pertama dulu...

nia kene kuat!!
kalau nia down......nanti ibu lagi down syg...


bibir dy merekah n berdarah..

kalau nia happy, ibu lagi happy nak.....



3 comments:

AeN@FiRiN said...

akak..
hope akak akn terus kuat dgn ape yg trjd pd akak skarang..
sy tau ni sume ujian buat akak sbg sorg insan..
insyaAllah, nia xkn ape2..
yg ptg akak kene kuat sb nia kuat..walopon die ngah sakit cm tu..
sy sntiase doakn akak, nia, n darwisy dri jauh..
moge akak dn family sntiae dlm rhmatNye..=)

R LEeN said...

thanx ain.....

TanTy said...

puan....tabah yerrr...sume ni ade hikmah disebaliknyerr....dugaan yg puan dpt ni mgkin akan ade kebahagiaan 1 ari nanti...

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon