Followers

Monday, August 22, 2011

doakan pu3 ku......

sian kan lah dia..........doa kan utk dy wahai sahabat2 ku......

dia sdg bertarung nyawa sekarang ni..........





23 comments:

A T I K A H L A T I F F said...

semoga nia dan akak tabah menghadapi dugaan yang besar ini.

insyaAllah nia adalah anak yang sangat kuat. semoga nia sembuh dan diringankan ujian kepada nya. aminn

PinkUmmi said...

Semoga leen tabah menghadapi ujian ALLAH...

mama irfan said...

Ya Allah tuhan yang Maha Penyembuh, engkau sembuhkanlah penyakit yang dideritai oleh adik Dania Emelda Aqasha.. Ringankanlah sakitnya, Kuatkanlah dia untuk melawan penyakit tersebut... Berilah peluang pada ibunya untuk menikmati hidup bersamanya... Amin...

MyRule said...

Semoga awak tabah and Nia akan pulih seperti dulu.. Amin

Nurulhuda said...

amin.

Fazlinil Irma said...

Ya Allah Tuhan Yang Maha Penyayang. Yang Maha Menyembuhkan Segala Penyakit. Moga dengan keberkatan Ramadhan ini, aku mohon moga kau hadirkan sedikit keajaiban untuk menyembuhkan anak kecil ini. Ringankanlah derita yang sedang ditanggung. Kuatkan dia untuk melawan penyakit ini.Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim. Perkenankanlah doa ini.

precious innocent said...

fight comel fight!!!

-MamaEmma-

amiey lee said...

datang menjenguk dr My Rule...semoga akak tabah... semoga segalanya bertambah baik Ya Allah..aminnn

mummy_ayu said...

semoga nadia cepat sembuh & kembali ceria spt biasa...
to Leen..kuatkan semangat key..
berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul

yatie chomeyl said...

Insya Allah, sama2 kita doa kan

BabyRayyan said...

semoga mama n adik dania kuat hadapi dugaan drNya...moga adik dania cpt sembuh yer.amin

SURIA AMANDA said...

Semoga tabah mengharungi dugaan allah..i doakan dania akan kembali sihat seperti sediakala..amin...

Hunny said...

kuatkan semangat akak.berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul.insyaAllah dengan izin Allah,puteri akak akan sembuh dan sihat.amin..

Lina said...

saya doakan moga nia kuat dan dpt melawan penyakitnya, insyaAllah

semoga alyn kuat semangat dan sentiasa tabah menghadapi dugaan ni

mohon izin nak paparkan di blog saya yer

Lelord said...

Al-fatihah buat anakanda

Ya Allah berat mata memandang berat lg bahu yg memikul, semoga puan sekeluarga tabah

sya said...

Ya ALlah...
tak sanggup nak baca...
semoga adik dania cepat diberi kesembuhan... beri kekuatan pada ibu dan ayah dania juga...

mama iris said...

Alfatihah....Innalillahiwainnailaihiroji'un.....
tabah ye kak..

Anonymous said...

Alfatihah saya sedekahkan untuk adik nia. Semoga rohnya tenang di samping Allah. Kuatkan semangat ye. Semoga Allah melindungi awak sekeluarga.

muhamad hanif said...

takziah akak.


;|

eB ezrin said...

sebaknyer eB tgk... sebayer ngan my lovely daughter aerish 2 thn 7 bln... eB harap u tabah menghadapinyer... eB doakan yg terbaik utk arwah... alfatihah.... sesungguhnyer bidadari syurga itu sdg bahagia menemui penciptanyer... insyaallah... aminnnnn

cili_kering said...

cik froggysz doa agar putri kecil nie cepat semboh ye..
hope roslina tabah meghadapi dugaan ini.....

syuzi syofia said...

ya allah sedihnye tengok si kecik jadi camtu... sabar ye..
Al-Fatihah buat si kecik tu... (T_T)

bersyukurlah sekurang-kurangnye kite tau die terus ke syurga.. klu x salah.. org yang kematian anak sewaktu anak itu belum punya dosa, nanti kat akhirat anak yang meninggal tu akan menolong kita nanti... insyallah..

Liliana said...

sedih sgt... alfatihah

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon