Followers

Thursday, August 4, 2011

Nia mmg ank ibu yg kuat semangat!!!

masa awal2 nia kene detect Leukimia.....
dy seorang yang periang sangat sebenarnya....

walaupun cucuk sana sini....dy tetap happy....

ni gbr tadi......selepas kene ASPA

makan pil Dexa menyebabkan selera makan Nia bertambah2

masa ni dy sangat2 lemah.....xnk minum n makan


ubat2 yg dy kene telan tiap hari sekarang....
12 biji dexa....sehari

4 August 2011,

Nia dah masuk protokol 2, setelah jalani protokol 1 dan protokol M.....

Protokol 2 lebih kurang dgn protokol 1, tapi dosage kemo nye lebih tinggi sedikit dr protokol 1...disebabkan itu, rambut nia kali ini akan gugur lebih teruk lepas ni.....:(

dan protokol 2 ni, nia kene menghadap kemo ASPA (injection kat bontot-injection ni sakit sgt dan ia menjadi fobia bg diorang yang kene leukimia ni).....

and tadi pagi, aspa yang ke-3, ibu dapat teman nia........sian nye nia...nia dah tau bile nk kene...belum apa2 dy dah sedih dulu...aduhai...hati ibu, rasa nk tukar je tempat dgn nia masa tu...."sakit bu...sakit bu...nia xnk bu...."

ibu nk tolong mcm mana syg.....menjerit2 minta tolong....siannya nia....ntah apa yang dy rasa ye?

seharian di hsi hari ni teman nia....nia sedang nyenyak tdo tu.....biarlah dy...

raya tahun ni, adalah raya kali kedua kite beraya tanpa 'dia' kan? bukan teringat....tapi cuma tersedar....kejap je masa berlalu.....dan nia masih xkenal 'dia'..bukan niat aku nk sorokkan siapa 'dia'..tapi biarlah...nnti satu hari nia akan kenal jugak.....

'dia' pun xpernah telefon, atau hantar email mahupun sms utk bertanyakan kesihatan nia...walhal dy tau nia sakit...hati apakah 'dia' itu??? knp mcm tu ye? xteringatkah 'dia' pada anak perempuan 'dia' yang sakit ni? bagaimana 'dia' boleh teruskan kehidupan 'dia' dgn penuh pura2 di sana?

dah nak pukul 5, kemo nia dah nak abis ni.......kami akan terus balik ke muar.....sian abang darwisy.....

nia......nia kene tabah dan kuat!! ibu tau nia kuat semangat!! sikit je lagi sayang perjuangan kite....ibu janji, ibu akan teman nia....kite sama2 hanrungi ye syg.....



3 comments:

MARIA LIZA said...

sangat comei dan gebu...

aizamia3 said...

comelnya dia..
sabarlah awak.. moga awak tabah menghadapi dugaan ini ye..

d_LA said...

akak, sy amik pic dania, letak dlm blog boleh yer..kuatkan semangat ye kak..

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon