Followers

Monday, August 22, 2011

puteriku dah kembali kepadaNya....

puteri ku dah kembali kepadaNya pd pukul 3.19 ptg td.......




185 comments:

MyRule said...

Alfatihah..takziah ye..

Cik Purple Pinkypuff said...

bawa bersabar kak.. ini satu dugaan d bulan yg mulia.. Allah lebih menyayanginya..

mizzkechique said...

salam takziah utk akak sekeluarga.. semoga akak tabah mengharungi dugaan ni.. sy br nk buat entry khas utk akak.. Allah lebih menyayangi si comel.. Al-fatihah..

mummy_ayu said...

takziah..al fatihah untuk arwah dania..

Anonymous said...

innalillah...hope akak tabah...saya turut simpati...al-fatihah kepada arwah...die menunggu akak di syurga...akak sabar ye - norliza

MARIA LIZA said...

Takziah buatmu...Sesungguhnya inilah dugaan paling hebat buat dirimu sebagai seorang Ibu...Dirimu sangat tabah dengan pelbagai dugaan yang menimpa...Dania, semoga dirimu tenang bersemadi di sana...Doakan Ibumu ini agar kebahagiaan & ketenangan jiwa sentiasa mengiringi perjalanan hidupnya...Dania, dirimu ibarat ratu di hati Ibumu...Senyum & tawamu sangat mencuit hati walaupun kita tidak pernah bertentang mata...Andai ini adalah yang terbaik buat dirimu nak, damailah mu di sana...Tak sanggup rasanya melihat penyiksaan mu lagi...Tempatmu sudah dikhaskan di syurga...

Mommy Fara said...

Innalillah...

Syukur kepada Allah kerana memendekkan penderitaan puterimu. Allah menyayangi anakmu. Diambilnya nyawa dan pastinya syurga tempatnya. Janji Allah itu pasti. Semoga awak tabah menghadapi segalanya.

Izah Radzi said...

al-fatihah...sedihnya..smoga awak tabah..bidadari syurga tenangla dikau disana..

Anonymous said...

stay strong... *speechless*... INsyaAllah she will be waiting for you di pintu syurga... saya dapat info from FB. Baru nak baca then found out that she had gone.. Takziah untuk Leen and family -IdaShaffik-

LYAfrina said...

AL FATIHAH BUAT BIDADARI SYURGA..
BAHAGIA LAH DISANA SAYANG

kayyana said...

Assalamualaikum... saya ucapkan takziah di atas pemergian puteri awak. saya sedih sgt.. die sgt sgt sgt sgt comel.. tp sabarlah.. dugaan Allah pasti ada hikmahnya.. saya doakan die.. selepas saya doakan die, kwn saya dtg sambil menangis bagitahu dania emelda dah meninggal.. terus tergamam dan menitis air mata saya. saya tau perasaan awak sebab saya juga seorang ibu. bersabarlah alyn.. Allah Maha Mengetahui... Die menanti awak di syurga.. bersabarlah ... al-fatihah.

QhasehSuci Home`s Collection said...

Salam takziah dari saya. Walaupun baru hari nie saya dapat tau dari kawan saya mengenai blog akak, bila saya baca post2 akak, sayat hati saya. Tabah la akak yer...walau berat mata memandang berat lagi memikul, saya yakin akak kuat sekuat dania melawan sakitnya. Jangan menangis, sesungguhnya, dia menanti di syurga sana.

Lily said...

Al-fatihah..semoga tabah dgn dugaan ini...sama2lah kta berdoa agar rohnya diabadikan bersama insan2 soleh di sisi Allah swt..Amin..

Anonymous said...

takziah kak...
nia tenang di sana...RIP dear...

Huda said...

al fatihah utk dania. moga tabah hadapi kesukaran ini. Allah lebih menyayanginya, insyaAllah ada ganjaran yg Maha hebat untuk kita kerana telah menjaganya wlu seketika. sebenarnya, kalau sy juga di tmpt ina, sy tak cukup kuat untuk lalui semua ini, anak2 adalah permata hati..

Sella Shahbudin said...

innalillah... semoga rohnya tenang disana....

al-fatihah...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

al-fatihah....

@e_da said...

salam kenal.. afatihah.. ya allah kuatkan la hati ibunya terima dugaan MU ini

Princess Cindellyna said...

I just shared your link tadi...

Innalillah.... moga Dania ditempatkan di syurga bersama bidadari syurga yang lain..

Tabahkan hati. Allah mengujiMu pasti bersebab..

Sidratul Muntaha said...

al fatihah..
semoga leen tetap tabah engan ujian ini dan ujian yg sedai ada.
insyaa Allah..
jannah buat dania dan dia akan jadi syafaat buat leen di sana nanti.

siti aishah abdul wahid said...

sabar yer kak

semoga arwah ditempatkan di tempat org2 yg soleh..

dia menunggu akak di syurga sane..

FIESYAH said...

Al-Fatihah...

Sue Aleen said...

Assalamu'alaikum. Banyakkan bersabar ya, Ibu. Jannahlah untuk Nia & bergembiralah dia di sana. Moga Allah kurniakan Ibu dengan segala kekuatan dan kelapangan hati, ameen.

lili zaza said...

ya allah...
baru je bce link she's critical kt fb..pstu tnampak entry nih...
takziah kak...
xtau nk ckp ape lg... T_T

amiey lee said...

alfatihah..semoga leen tabah hadapi dugaan dr Allah... insyaAllah syurga menanti buat adik Nia... redha dan berserah pada Allah ye leen

angah fiza said...

banyak sungguh dugaan kamu... moga kamu tabah ye... al-fatihah pada si kecil (sebaya anak sy)

Fazlinil Irma said...

salam takziah untuk awak dan keluarga.
moga tabah menghadapi dugaanNYA.
insyaallah dia akan menunggu awak di syurga sana.

al-fatihah.

Rinna said...

Salam Leen,

Takziah buat Leen sekeluarga..Moga Leen tabah menghadapi segala dugaan ini. Nia akan tunggu Leen dipintu syurga nanti Insyaallah.. Al-Fatihah.

PUANSTOBERI said...

Baru je baca kat blog kawan2, da dpt berita ni.
Al-Fatihah utk Dania Emelda.

Sebaknya rasa hati tgk dia yg ceria pada mulanya..

Tkpe. Syurga lah tempatnya. Insyaallah...

nur easy said...

innalillah.. al-fatihah buatnya

Nisa Greennnpanda said...

Innalillahi wa inna ilaihi raji'un.. sy br t'bc post nie ari nie.. sy akn sedekahkn yassin wat aidk dania emelda.. moge Leen & family tabah di bln Ramadhan yg mulia nie.. Salam takziah juga..

Sobby said...

takziah buat sis sekeluarga......... semoga tabah menghadapi semuanya.. Al-Fatihah

@nannoor said...

salam takziah..
semoga tabah menghadapi dugaan hebat ini.
alfatihah

Anonymous said...

Takziah sy ucapkan. Smoga sentiasa kuat mghadapi dugaan ini. Smoga arwah tenang disana.. Alfatihah..

IMANSHAH said...

alfatihah, semoga kuat kak menghadapi ujian Allah..saya doakan anak akak ditempatkan bersama orng beriman

ateynateyn said...

takziah kak...al-fatihah

nieda said...

innalillah...semoga tabah menghadapi dugaan hidup.
Wahai bidadari syurga, tenanglah engkau di SANA...

Niena Farrah-Hana said...

takiah...

HaniCheLat said...

takziah. bakal bidadari syurgamu. al fatihah.

Miss Jaja said...

Takziah... InsyAllah, Nia menanti ibunya di syurga kelak..

Noorul said...

Salam takziah buat anda sekelurarga. Moga tabah menghadapi dugaanNYa...

Najwa Sofwani said...

takziah....
be strong sis

Mizfantagiro said...

takziah kak..semoga akak sekeluarga tabah dgn dugaan ini..al-fatihah..

Anonymous said...

Tabahlah wahai ibu..sy juga ibu yg diuji.iman zhariff pun dah pergi 8bulan lepas..itu yg terbaik buat mereka dan kita harus tabah..Syurga tpt utk putera n puteri kita ni.Al-fatihah buat Nia..Allah lebih menyayangimu.

Helmi Hafiz said...

innalillah.. salam takziah utk anda sekeluarga.

yatie chomeyl said...

semoga awak sekeluarga tabah menghadapi dugaan berat ini.

hafidzyoungscientist said...

salam sejahtera.
Sebenarnya saya baru saja mengetahui kisah puteri puan. Semoga Allah mencucuri rahmat keatas puteri bidadari itu. Sudah pasti tempatnya sangat istimewa disisi Allah dan sudah sampai masanya dijemput Allah. Semoga Allah tabahkan hati puan sekeluarga. Al-fatihah....

aimi adilah said...

takziah kak.... kuat kan smgt akk ye

♥CIK KUKUMERAH♥ said...

innalillah... byk kan bersabar ye kak.. Allah lebih sygkan adik dania...

HaikaL ZaHaRi said...

kuatkan semangat kak.

Anonymous said...

~Al- Fatihah...semoga akak and family akak tabah...Nia had gone through so much...it's time for her to go,peacefully...~Allah lebh menyayangi Nia...be strong~

Huszaini said...

Takziah. Al fatihah... moga tabah menghadapi dugaan ini.. Allah lebih menyayangi anak kecil ini. Sesungguhnya beruntunglah ibu dan bapa anak ini kerana telah tunggu seorang bidadari di syurga sana tu nanti..

puteri279 said...

innalillah...sabar yer kak n kuat kn semangat......salam takziah dr sy

Makbed said...

takziah ye leen. Allah lebih sayangkan Dania. Bertabah lah.

~queraiza cullen~ said...

takziah kak..semoga tabah menhadapi dugaan Allah s.w.t...dan semoga allahyarhamah adek dania emelda aqasha tenang di sana..kuatkan semangat ye kak..

safiyyah osman said...

salam akak,sabar banyak banyak.dan tabahlah...semoga arwah aman disana.syurga tempat dia kak.

miss fliffy angel said...

Salam , salam takziah dari saya sekeluarga.. semoga adik Nia sentiasa tenang bersama Allah yang amat amat mengasihi beliau, sesungguhkan hanya doa dari kejauhan dan al Fatihah hanya mampu kami berikan.. semoga semangat saudari pulih kembali, dugaan yang hebat ini adalah hikmat yangNya,,

salam dari saya, Farha

ilitralala said...

kak, sabar yea.. Allah syg die.. semoga Akak kuat hadapi udgaan Allah.. lagi lagi di bulan pose ni..

Athirah Athras said...

sabarnya , sesungguhnya Allah bagi dugaan kepada Hamba-hambaNya yang mampu mengharungi dugaan tersebut .. Al-Fatihah ..

zams said...

innallillahiwainnallillahiraji'un.........anak-anak teah dijamin masuk syurga...jangan bersedih

zams said...

innallillahiwainnallillahiraji'un.........anak-anak teah dijamin masuk syurga...jangan bersedih

amal said...

Bismillahirrahmanirrahim, Al Fatihah. Takziah buat akak sekeluarga. Sabarlah kak. Dugaan ni pasti ada hikmahnya. Tempat anak sekecil ni pastinya syurga yang paling indah. Dan dia akan doakan ibunya di sana. Insyaallah....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

AlFatihah & Sakam Takziah..
semoga bidadari syurga itu tenang disisi-Nya..
sabar ye Leen..

Myera Nyera said...

al-fatihah. semoga ibu arwah adek dania ni , tabah :).

mama said...

Disanalah tempat yang terbaik untuknya..tiada sakit, hanya gembira menanti dia..Redhakan pemergian dia, sekurang2nya ada yang menunggu kamu di pintu syurga..kamu insan terpilih..

aisya zaida said...

takziah diucapkan pada sis sekeluarga. Dia sedang berbahagia di Sana..

safisha said...

Takziah roslina hanim.. smoga roh Dania Emelda Aqasha dicucuri rahmat dariNya.. bersabarlah di atas ujian ini. hanya yg mampu menghadapinya saja yg layak menerima ujian seberat ini.. kuatkan hati menerima qada' dan qadar ini..

Anonymous said...

Innalillah...semoga Dania tenang di sana... buat mummy Dania, pls be strong dear... ur lil angle is waiting for u in heaven... *hugs*

cik najihah said...

kak..be strong..ya Allah baru je semalam bace kisah ni..
al fatihah..
semoga dia dipelihara oleh Allah

Nora Shahaira said...

bersabar ya..Allah dah sediakan tempat istimewa buatnya disana..dia pasti menanti kita di sana..berdoa banyak2

LiFe KaMi said...

Allah itu maha mengetahui, sesungguhnya semua itu ada hikmahnya, semoga Arwah adik Dania dicucuri rahmat dan bergembira di Syurga, Al Fatihah....

Hafiz dan Mawaddah said...

Al-fatihah utk Nia yang mak cik sayangi...

Nia seorg anak kecil yg x punya dosa..seorg ahli syurga...mak cik doakan agar Allah bantu ibu Nia hadapi hari2 yg mendatang..

sesungguhnya mak cik sgt memahami perasaan ibu nia kerana makcik juga pernah merasai peritnya kehilangan seorg anak...tak mudah...tak layak rasanya utk mak cik ucapkn perkataan `sabar` pd ibu nia yg sememangnya sudah punya kesabaran dan ketabahan yg menggunung..krn kdg2 ia sgt pahit buat yg melaluinya...

mak cik menangis membaca kisah nia..Allah sgt sayangkn nia...makcik pn sayang nia sgt2..

Al-fatihah buat anakanda nia...

ecadwinkyasha said...

takziah akak...
setiap yang pergi kita redhakan.semoga akak semakin tabah atas ujian ini.
Apa yang telah Allah SWT suratkan kepada akak,pasti ada hikmahnya.
tabahkan hati akak ya...salam takziah dari eca..hanya setulus doa mengiringi pemergian arwah.

.arwah dania nampak ceria even tengah menghidap sakit,tandanya dia bahagia kerna punya ibu seperti akak...akak insan terpilih Allah SWT.

xieraaa~ said...

salam takziah..redha akan pemergiannya..sesungguhnya,die menunggu akak disyurga sana,iALLAH..kuatkan ati akk! :)

Anonymous said...

Be strong kak..ade hikmah semua ini berlaku..walaupun pahit untuk ditelan,terpaksa redha membiarkan Dania pergi..she had gone through so much, iAllah lepas ini dia tidak rasa sakit lagi...walaupun tidak dapat memeluk,membelai Dania lagi selepas ini, semoga kakak sekeluarga terus diberikan kekuatan...ingatlah bahawa Allah hanya menguji orang yang disayangiNya~~Al-Fatihah..

anisalya said...

innalillah...
tabahalah ibu hendaknya dengan dugaan ini...

AniE said...

Takziah...
Allah lebih sayangkan dia...

Bersabar ye...

AyuArjuna BiGoshh said...

takziah buat leen dan keluarga...moga arwah nia tenang di sana...al-fatihah

...mommy jue... said...

al-fatihah

umialya said...

al-fatihah

MamaYatie said...

Takziah Leen..Allah lebih sayangkan...Insyallah dia menunggu leen disana..Tabahkan hati..Al Fatihah!

adna^madhiha^ said...

bersabar lah kak..salam takziah..tuhan lebih menyayangi dia..

Fz27 said...

tabahkan dirimu kak.. puteri kak sedang menanti di syurga insyaAllah...

.: iEyLa :. said...

salam takziah kak..
hope akk tabah tuk hadapi ujian-NYa..
moga rohnya tenang di sana...

syariza09 said...

al-fatihah..Allah pinjamkan sementara di dunia ini...berat mata memandang, berat lg bahu dipikul....tabahkanlah hatimu..

Anonymous said...

Akak tak mengenali adik atau anak adik...tapi akak menangis kerana akak faham akan keadaan adik...Allah sayangkan anak adik...akak doakan dia bahagia disampingnya dan semoga adik tabah menghadapinya dugaan ini darinya.

Iryani Noor said...

innalillahiwainnailaihirojiun.. semoga akak sekeluarga tabah menghadapi ujian ini..
al-fatihah..

miss Tira said...

takziah...smga tabah yer...

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

Innalillahhiwainnalillahhirojiun...
Saya tumpang bersimpati kak.Semoga anak kecil ini ditmptkan dlm syurga-Mu Ya Allah.Aminnnnnnnnn...Hrp akak n family tabah walaupun saya tahu mmg perit utk family akak terima.

Lina said...

leen, takziah yer, kuatkan semangat...Allah lebih sayangkan Dania...insyaAllah syurgalah tempatnya

Krsty Pinky said...

Salam...hiba hati saya..
saya baru tahu hal ini semalam..
tapi tidak lama...nia sudah meninggalkan kita..
bonda nia..saya doakan bonda tabah..
biarpun saya tidak berada di tempat bonda nia,tapi saya juga mempunyai anak sebaya Nia...
saya turut merasakan kehilangannya..

PinkUmmi said...

Takziah saya ucapkan...
Tabahkan hati yer Leen...
InsyaALLAH arwah menanti Leen di syurga....

-Sara- said...

innalillah..

semoga arwah tenang disana..hop akak tabah dgn ujian maha besar ini..

alfatihah..

Puteri Mona said...

Innalillah... Moga puan tabah menghadapinya. Sy yang hanya membaca kisah Dania pun sgt sedih inikan puan ibunya. Please keep strong ok. InsyaAllah.. ada hikmah disebalik setiap kejadian. God knows best, arwah akan menunggu puan di syurga. Al-fatihah...

izzahazfar said...

tabahlah kamu wahai ibu,

al-fatihah untuk anakanda yg tercinta

salam kasih,
izzah dan keluarga

Haslinda said...

takziah...semoga awak tabah..takpa puteri awak menanti di syurga.amin..

Jaa said...

salam takziah dari saya.. semoga lin tabah mengharungi dugaan nih...

Jihan said...

"Dan ketahuilah bahawa harta benda kamu dan anak-anak kamu itu hanyalah ujian dan sesungguhnya di sisi Allah jugalah pahala yang besar." (Surah Al-Anfal, ayat 28)

Sesungguhnya Allah lebih menyayangi dia, dan Allah sentiasa bersama-sama mereka yg sabar. Be strong ya!

Sue* mamaID said...

Takziah Leen, bidari syurga akan tunggu ibunya di syurga nanti...banyakkan bersabar ye...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

takziah
semoga kamu kuat dengan dugaan ini
alfatihah

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Al-Fatihah & Takziah kak..moga akak tabah utk menghadapi semua ini..

Nini D.. said...

Innalillah...

adarnadzmie said...

salam takziah dari akak... semoga adik tabah mengahadapi dugaan ini... banyak kan sedekah Alfatihah buat NIA....Surga buat NIA disana...

MRS. K said...

salam takziah...

Nia bidadari syurga

Laman Alia said...

Salam takziah. Semoga Allah memberi kekuatan pada leen. Kalau terjadi pada saya, rasanya saya tak sekuat leen untuk menghadapi dugaan yang maha berat ini. Bersyukurlah kerana Leen adalah insan terpilih. Nia sudah pasti tempatmya disyurga dan dia turut telah menempah tiket untuk Leen sekali ke Sana. Al-Fatihah.

Anonymous said...

salam takziah buat kamu sekeluarga.

Allah s.w.t lebih menyayanginyer..kuahkan dan tabahkan hati, mungkin di suatu masa dier akan menunggumu di syurga.

ady said...

takziah kak..

Zue AnnaLeeya said...

salam leen...
akak baru jer baca pasal arwah nia...
sedih sgt... apatah lagik tgk arwah nia lbh krg sebaya dgn anak akak...
akak hrp leen tabah yer....
nia tggu leen di syurga...
Al-Fatihah utk bidadari syurga...
smoga rohnya dicucuri rahmat... Amin..

Mummy `Aish said...

Takziah atas pemergian Arwah Dania Emelda Aqasha..tabah dan redha menghadapi ujian dari Allah..Bidadari Syurga sedang menunggu ahli keluarganya di pintu Syurga..

Al-Fatihah

MamaEma said...

Al-Fatihah

Allah lebih sayangkanya...harap tabah menghadapinya

Jieda said...

As salam..salam takziah.Baru semalam baca kisah arwah Nia di sini.AlFatihah.

naniaimiadnan said...

takziah....mohon share ye.
al-fatihah

Fakhrati Aziz said...

akak...takziahya...moga tabah slalu....

Chik Att said...

takziah ... dari CA.

Permata syurga .....
Kuatkan semangat ... dan kenanglah... Dia menanti Leen di Mahsyar nanti ...

aanie said...

salam takziah dari saya...al-Fatihah utk arwah...semoga leen tabah...

♥z@z@♥ said...

Al-fatihah buat dania..Allah lebih menyayanginya..sabar ye kak..

dakcik said...

takziah..
semoga akak tabah hadapi dugaan ALLAH..hanya dia mengetahui ape yg tersurat utk kite..

al-fatihah utk arwah dania..

mama irfan said...

Takziah.. semoga rohnya dicucuri rahmat...amin

isabelle said...

salam takziah buat u sekeluarga.i tumpang sedih.
semoga u redha dgn pemergiannya.

BabyRayyan said...

as salam....al fatihah buat adik nia. sebak sgt dgr berite ni. w/pun kite x saling mengenali mama betul2 sedih. moga pn leen tabah hadapi dugaan drNya. percayalah bhw Allah itu lebih sygkn nia, syurga itu utk nia...

noorshafila said...

Salam takziah buatmu.
Tiada kata2 yang mampu memujuk kehilanganmu.
Semoga puterimu tenang di Sana.
Dan sabar menanti detik pertemuan semula.
Al-Fatihah.

Cik Bambam said...

salam takziah kak..
Al-Fatihah..

MOKCIK AZWA said...

Salam takziah Leen...tabahkan hati mu dear. Semoga putri damai disana..Al Fatihah..

♥EyZa QHaiRy♥ said...

Al Fatihah.. Tabah sis..

Nia dah jadi Ahli Syurga.. Sis insan terpilih krn mempunyai anak yang sudah pun jadi ahli syurga..

ieda said...

ya allah dikkk
sabar ya dikkk , perginya menemui penciptanya yg sejati .. kuatkan hatimu dik .. doakan dia menunggu mu setia disana kelak ..

semoga adik lebih kuat .. damaikan nia disana dengan doa2 mu dik .. akak hanya mampu berdoa agar pu3 kesayangan mu ini tenang disana .. relakanlah pemergiannya dik ..

arwah nia sgt cumel .. sabar ya dik :(

alfatihah ..

mrs_nazir said...

sedihnya..=(...Takziah utk sis & family... Insy adk Dania akan menunggu parentnya di syurga...

suhailas said...

Takziah....banyak bersabar . Allah sentiasa bersama akak ."

ummifarisha said...

Al Fatihah...
semoga puan roslina dan keluarga yang lain tabah atas kehilangan nia..

Anonymous said...

assalamualaikum..

takziah ye. Semoga roh nia dicucuri rahmat.

Anonymous said...

innalillah.. semoga arwah anak awk dtmpatkan dikalangan org beriman.. amin...

Liana Norazmi said...

Semoga puteri akak dtempatkan dikalangn org2 yg beriman..amin..akak tabah yee..

Edura Hanum said...

salam takziah kak.
semoga dania tenang di sana
insya allah dania akan tunggu akak di pintu syurga.
saya baru baca coretan kehidupan akak.akak seorang yg tabah..
setiap ujian yang kita lalui..kita kena ingat ALLAH.
setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya even skrg kita xnmpak.
semoga akak selalu tabah yer

SHEHAN ISMAIL said...

Salam akak. Akak seorang yang tabah. Saya kagum dgn akak. Salam takziah. Saya turut simpati & menangisi pemergian adik dania. Tp, Allah lagi menyayanginya akak. Akak kena redha. Sabar & saya tau akak mmg ibu yg tabah. Igtlah anak akak yg seorg lg. Jgn terlalu ditangisi pemergiannya. Kerana dia menunggumu di syurga. I'Allah.. [Alfatihah]

aziyana said...

innalillah..takziah dear..redhakan pemergiannya..sesungguh Allah menjanjikan yg trbaik untuk hambanya..

SaRaH SaLiHaH said...

Dear..sy baru tbaca..
sy org baru utk usha2 page awk..
Ya,Allah..Kasih-Nya dia pada awk..
Tabahkan hati ya..
mungkin mudah utk menaip2..tp sukar utk ditanggung..
jaga diri ya..

Mama Zharfan said...

salam takziah & al-fatihah--mati itu pasti, and perpisahan abadi (di dunia)adalah sgt menyakitkan..sesungguhnya anak u telah dipilih utk jadi bidadari syurga..be strong and take care

Stubborn Lady In the House said...

bersabarlaa yu... : (

CT NoArIzAh ArIs said...

Al-fatihah semoga rohnya di tempatkan di syurga teratas DAN semoga kamu tabah melaluinya ujian ALLAH buat hamba2nya yg terpilih,tabah dan cekal.

Lulu Caldina said...

takziah, semoga seluruh keluarga tabah... al-fatihah..

Ijah EmoTemo said...

takziah akak.

semoga akak dan keluarga tabah melalui semua ini.

al fatihah buat adik dania dan semoga roh nya tenang di sana serta di tempatkan di kalangan org2 yg beriman. amin insyaAllah.

noorcahaya said...

salam takziah... semoga tabah mengharungi hari2 mendatang... sy tak tahu nak luahkan perasaan sy terhadap ape berlaku pada awak... hny berdoa... semoga segala kebaikkan akan diberi dariNya utk awak....

Salina@IbuAqil said...

Al-fatihah buat beliau.. Bidadari Syurga.. Takziah dari kami..

CIK PARO! said...

takziah kak..
moga akk sekeluarga tabah..

Jijahh @ f.k said...

salam takziah dari jijah ...

mamashikin said...

salam takziah dr saya kak,

akak banyak kan bersabar, ini semua dugaan dan ujian Allah...mungkin hari ni akak diuji..esok lusa, kami pula...
yg pasti..puteri akak sedang menunggu akak di syurga...

tabahkan hati yer kak...

Kalamhati said...

Hmm al-fatihah..
insyaAllah dia akan tunggu ibu dah ayahnya di pintu syurga..kuatkan semangat..

berat mata memandang berat lg bahu yg memikul

FiEza_HaMiD said...

kak..saya baru terbaca blog akak ni.takziah sya ucapkan dan moga Allah menempatkan Dania di tempat yang sebaiknya..aminnn..sabar ye kak..moga Allah kurniakan akak anak yang soleh dan solehah..amin

Adlina Husaini said...

awak..kita 1st time dtg sini lepas baca dari blog kawan kita..

awak..kita takde kata2 nak ucap kat awak..sbb kita rasa kerdil sgt dgn ujian yg allah berikan buat awak..

tapi kita janji, lepas kita dah boleh sembahyang nanti kita doakan awak bertambah-tambah kuat selepas kehilangan arwah..

relakan dia pergi ye awak..Allah tahu apa yg terbaik utk hambanya..

mrs Gee :) said...

bwk bersabar dear... Tuhan lebih menyayanginya..

faiznaimi said...

Salam takziah akak.............
Semoga akak dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini. InsyaAllah, puteri akak menanti akak di syurga yang kekal abadi....

Suliana said...

salam takziah .. moga ibu dania tabah menempuh ujian Allah ye.. kuatkan semangat ye ibu..

Cho Zila said...

ya Allah kuatkanlah semangat ibu ini untuk menempuhi hari yang mendatang... aku hanya melihatpun terasa berat rasanya apatah lagi kiranya aku menanggungnyer.. Ya Allah berikanlah keluarga ini bahagia dan sejahtera walaupun ditempuhi oleh dugaan yang amat besar ini...
Akak harap Leen dapat melihat hikmah disebalik kejadian ini...

FaRah Baharom said...

Ya Allah..tersentuh hati ke-ibuan saye. Sesungguhnya Allah lebih menyayangi nya. Takziah Leen..Alfatihah.

.:Mrs. Engineer:. said...

innalillah...sabar ye kak...

Fantabulous Mommy said...

Innalillah hi wainna ilaihiroji'un...

Arwah adalah bidadari syurga. Tabahkan hati kak, dia menanti akak di syurga.

Faina Arisya said...

salam kenal..

takziah atas pemergian insan tersayang.. sebaya ngan anak saya.. semoga alyn terus tabah ya.. syurga tempatnya.. dan dia akan menunggu alyn di sana..

joijoi80 said...

takziah puan.....
Redhalah permergiannya ke sisi pencipta.

CIK NANA said...

Salam.. semoga awak tabah ye? nana baca pon sedih. tapi insya allah, arwah akan tunggu awak di muka syurga. amin..

Shiela Rahim said...

takziah sis...

Birufirus.blogspot.com said...

Ya Allah..selalu gak baca blog nie..Tak terkata..airmata ni laju je..Semoga tabah wahai leen..semoga putri dirahmati Allah..tenanglah wahai Dania..tenangkan juga hati ibunya..Seberat mata memandang..sungguh berat lagi hatimu memikul..

Salam Takziah..dari lynn dan family...

Kakzakie said...

Ya Allah kakak tak kenal sebelum ini. Masuk kerana ada teman maya lain memberitahu. Sabarlah sayang.... maha kaya Allah Dia jua yg mengetahui dan lebih menyayangi putri Reen itu. Kakak benar-benar sedih...

Al-Fatihah buat adik sayang.

Ameh Wahab said...

Berat sungguh penderitaan akak selama ini...
tak ade kata² yg boleh diucapkan...
Bersabar lah yer kak...

Cik Tqah said...

Salam akak.. Takziah.. harap akak tabah menghadapi dugaan..

Anonymous said...

Inalillah...harap awak tabah

TinyTini said...

Leen, saya baru first time baca blog awak thru friend,takziah buat Leen, semoga terus tabah..Jannah buatnya..amin..

JuJue said...

hie. this is my first time here. sabar ok. be strong. sekurang kurang nyer u ada somebody kat sana yang doakan u.
i believe, she's happy there. *kiss kiss* from me to you.. :(

eila's roy said...

semoga akak tabah dengan segala rintangan... saya dah baca cerita akak seorang yang kuat dan tabah... lupakan apa yang pernah berlaku dalam hidup akak... yang penting akak kene kuat semangat untuk teruskan kehidupan akak... Takziah saya ucapkan... besar pengorbanan akak pada family akak...

aQueen said...

Innalillahiwainnalaihirajiun.. Alfatihah untuk Nia..

LyDia DeLia said...

Innalillahhiwainnalilahirajiunn..Alfatihah buat Nia..Salam kenal dan salam takziah buat keluarga akak..jgn la bersedih hati ye..Nia sangat tenang Disana..redha la pemergian die ye dear..Insyaallah dugaan besar yg akak lalui kini akan digantikan dengan kebahagiaan kelak.. Aminnnn..

Ibu Emir said...

salam

sayu bace entry ni ape tah lagi si ibu yang terpakse menanggung semua ini.. moga Adik tenang di sana menantikan kedatangah ayah dah ibu.. Alfatihah...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

berat mata memandang berat lagi bahu memikul..
takziah daripada saya sekeluarga...moga2 adik tenang dan aman di sana..

norhasniza said...

Takziah kak...semoga Allah memberikan kekuatan kepada akak untuk melalui dugaan ini...amin

~izan~ said...

salam takziah dari kami sekeluarga...semoga ibu tabah hadapi ujian ini...

semoga adik tenang di sana..

Al-fatihah..

axie said...

takziah kak.
hope arwah tenang di sana.
Al-fatihah buat arwah

nabila azmi said...

takziah...be strong...ALLAH lebih sygkannya...

insyaallah..tempatnya di syurga...

Ainal said...

takziah...saya nak menangis tapi x boleh kuar air mata..sedih di dalam..x dapat di gambarkan..banyak2 bersabar..dugaan dariNya..ada hikmah disebalik semua itu..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

takziah utk anda..dan al-fatihah utk arwah puterimu..

puterimu bakal menantimu di syurga..

zati embong said...

Al Fatihah untuk arwah kak..

raihana latif said...

takziah...bnyk2 kn besabar...besar dugaan nye...sdey rai bce entry nie...menitik air mata...

raihana latif said...

takziah...bnyk2 kn besabar...besar dugaan nye...sdey rai bce entry nie...menitik air mata...

kak ina kl said...

takziah buat kamu sekeluarga..semuga kamu tabah menghadapinya

SuzaDin said...

al - fatihah ... diharap besabar yer, selalu lh mohon doa kepada ALLAH tenangkn hati

pinkcolour82 said...

takziah dari saya.....tumpang cedey :-(

MOHTECH RESOURCES said...

assalamualaikum... tersentuh hati dengan cerita adik dania... adik dania akan ke syurga... dan sama2lah kita berdoa agar KITA dimasukkan kesyurga dan boleh bertemu dengan adik dania semula... AMIN YA RABBAL 'ALAMIN.

MOHTECH RESOURCES said...

BERDOA AGAR KITA DAPAT BERTEMU DENGAN ADIK DANIA DI AKHIRAT KELAK. AMIN

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon