Followers

Tuesday, September 20, 2011

"ibuuu..........,aaaaaapppppp"

Nia....
Klu adik ada buat salah kat ibu......adik cpt2 hulur tgn adik kat ibu sambil nangis,
"ibuuuuuuu, aaaaappp.......(maaafff)" selagi ibu x sambut tgn adik, adik akan nangis n hulur tgn adik kat ibu.......sayu nye bile teringat....
adik, ibu sentiasa memaafkan adik...adik mmg anak yg baik...tau bile ibu sakit, tau bile ibu susah hati...ibu cuma takut, adik je yg x maafkan ibu.....

Kasih ibu hingga ke syurga nak......




8 comments:

Makbed said...

anak-anak besar gini tak berdendam leen...

Kakzakie said...

Mengimbau detik-detik masa dia masih ada amat menggurs perasan Leen. Sabarlah....

aimi said...

sabar lh kak....

JaSSNaNi said...

assalamualaikum... mula2 perkenalkan nama saya nani.. saya dapat tahu awk sebab asyik sangat baca blog Cute Mum.. aleh2 sampai ke satu part pasal arwah adik dania.. terus klik kat situ dapat baca kisah awak.. dari detik adik dania sakit, sampai tarikh hari ni saya dah abis baca pasal kesedihan awk.. lepas baca kesedihan ni.. saya dapat baca pasal kecurangan bekas suami dan sudan.. sebagai hamba allah yg sangat naif, saya dapat rasa kesedihan awk.. seminggu sebelum raya saya di duga allah dengan kehilangan anak kesayangan.. anak sulong saya.. yg berumur 14 tahun.. dugaan yg paling besar saya tempuh selama ini.. sedikit sebanyak saya akui awak sangat tabah.. awak lebih tabah dari saya yg diduga allah.. walaupun allah pinjamkan sekejap anak saya.. dan pulangkan semula.. saya dah hampir macam orang gila.. tapi awak tabah.. masyaALLAH.. awak lah perempuan yg tabah yg pernah saya tahu.. dalam situasi ni.. saya berdoa semoga allah terus menabahkan diri awak.. menguatkan jiwa awak.. hanya dia tahu apa yg tertulis buat awak.. apa yg terbaik utk awak.. wallahualam..

mrscee said...

salam.. puan.. tersentuh hati sy sehingga megalirkan air mata...bile baca blog puan ni dari awal smpi akhir.. ya ALLAH besar sungguh dugaan yang puan hadapi.. berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul.. byk2 sedekah kan alfatihah untuk arwah nia. ALLAH dah sediakn tempat yang terbaik untuk arwah di sana.. tabahkan hati puan ye... ALFATIHAH...

Anonymous said...

saya mmg selalu buka blog akak nie..tp tiap kali bca enrty akak rasa nak nagis je, walaupun sy x pernah kenal nia...tp sayu sungguh ht...sabar n tabah ye kak...
~siti pj~

ilaa.. said...

akk..saya sedey..saya baru jdik ibu..so dpt rse cmne windu prasaan sorg ibu kt anak nye even baru tgglkn anak untuk g kije..ini kn plak akk..yng merasa kehilngn buat slama2nya..smoge Allah kuatkn haty akk..sya tumpang rase ksedihan tue

hakak CNN said...

Salam leen.

saya tak berani nak nasihatkan awak sebab sememangnyer awak lebih kuat dan lebih tabah dari saya.Cuma yang saya tahu Allah turun ujian utk seseorang hamba itu kerna Allah sayangkan nyer dan Allah hanya akan turunkan ujian mengikut kemampuan hambaNya.

MasyaAllah berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.Tabahlah kawan,teruslah kuatkan semangat dan jangan pernah berputus asa.

saya sentiasa kirim doa untuk awak dari jauh.Segala kebaikan dan keberkatan akan melimpahi hidup awak .InsyaAllah.

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon