Followers

Tuesday, November 8, 2011

binatang pun ada otak lah!!

i'm speechless........
















9 comments:

Birufirus.blogspot.com said...

Kak..lynn nak bg pendapat..

sory tapi..dia tu tak faham tentang tanggungjawab la kak..pegi jer kat mahkamah..nanti mahkamah akan potong dari gaji bulanan dia.kalau dia lari jugak..kak boleh dapatkan perintah mahkamah untuk mintak dia dipenjarakan..

kak try pegi mahkamah syariah..atau terus ke biro bantuan guaman..free of charge..cum kes mungkin akan lambat sikit la..tapi..tuk darwish..usahakan kak..

amaniammar said...

slam sis,

dari segi itu..mcm bkn dia je yg tulis...
tp kalu mangkuk tu yg tulis sah le dia tu 'B*******'..
menutup kesalahan dgn memaki hamun org..
xpe kak byk doa .. mudahan Allah memberikan sedikit cahaya keinsafan agar kembali ke pangkal jalan..
sy soakong kata birufirus tu...

MARIA LIZA said...

kkalau saya pedulikan ajer laki yang tak guna camni..macam kita ni teringin sangat duit dia...nyampah tul laki camni..ingat kita ni kederek sgt...

MAMA CACA said...

fight je dekat court...biar padan muka dia..ajar sikit..dia ingat org pompuan ni lemah ke kalau takde jantan..geram sungguh aku!

Anonymous said...

harap org hati keras mcm en mustafa ni terbuka hati, ayat2 dia tak pernah indah memaki je. harap dia cepat insaf. akak sabar ye.. harap akak dapat tempuhi hidup ngan darwish dan kebahagiaan menemui akak dan darwish kelak. amin

Makbed said...

tak yah gado dah la ngan org mcm ni. suatu hari nanti Allah akan balas 'jas dan keringat' tu. Gi court kak. Dapat bantuan guaman. Org camni dia rasa diri dia besar, hebat. Kena ada orang yg lagi hebat utk lawan dia. Baru dia sedar .

adelina said...

Saya setuju dengan Maria Liza...biar Tuhan yang maha Esa yang hukum dia. Dia tak akan terlepas di akhirat sana. Sabar ya...

Anonymous said...

terkedu saya baca bait-bait tulisan suami akak..saya sokong ngn birufirus..print emel tu n report kt mahkamah syariah..sbg bapa, dia harus tanggung perbelanjaan anak, xkire la ad duit ke x..kita sbg perempuan kene kuat n kene guna hak kite sebagai seorang wanita n ibu!!insyaAllah, Allah akn balas balik kejahatan yg die buat ni..hidup ni karma..

Anonymous said...

kak baik mengadu ke pejabat agama yang dekat dengan akak... mesti dapat punya hak akak dan anak

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon