Followers

Thursday, April 5, 2012

Singgah ke Stall Burger sy...






Bloggers yang ada kat Muar... sila2 lah dtg ke stall sy...
untuk menghilangkan rasa sunyi, memenuhkan masa agar tidak terlalu memikirkan masalah yang ada....alhamdulillah, dah lebih sebulan sy menjalankan perniagaan ini....share dgn adik....

kalau ada Nia, mesti seronok kan?




BEROPERASI :
ISNIN - JUMAAT ~ 7ptg-12.30mlm
SABTU ~ 6ptg-1pg
AHAD ~ OFF

ISTIMEWA DARI KAMI :

Ayam/Daging :
- Regular RM2.30
- Special RM3.00
- Cheese RM3.30
- Double RM3.80
- Double Special RM4.30
- Double Cheese RM4.80
- Double Special Cheese RM5.30

OBLONG Ayam/Daging
- Regular RM4.50
- Special RM5.00
- Cheese RM5.50
- Special Cheese RM6.00

KAMI ADA MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN :

DELIVERY
~ SMS atau TELEFON 017-2183901 untuk membuat PESANAN/ORDER
~ Pesanan mestilah melebihi drpada 6 Burger untuk satu penghantaran.
~ Kawasan yang boleh menerima perkhidmatan ini adalah 3km dr kawasan
perniagaan kami.
~ Cas Perkhidmatan akan dikenakan sebanyak RM0.50 setiap penghantaran.
~ Kawasan PESTA TIDAK Dikenakan Cas Perkhidmatan.

DRIVE THRU
~ SMS atau TELEFON 017-2183901 untuk membuat PESANAN/ORDER
~ Sediakan wang secukupnya (untuk mengelakkan menunggu lama)
~ Parking di hadapan Stall Burger kami dan ambil makanan.
~ MUDAH kan??? xperlu risau nk cari parking.
~ TAK PERLU turun untuk membuat pesanan atau mengambil makanan..
~ KESELESAAN ANDA KEUTAMAAN KAMI......

Kami juga ada :

* Perencah Mee Bandung Muar ASLI.....
* Menerima tempahan masakan Nasi Beriyani untuk Majlis-majlis kecik spt Tunang dsb.

HUBUNGI KAMI :
017-2183901 (Alyn)
019-7560357 (Pn. Rosiyah)















3 comments:

Lynn said...

sedapnya..mungkin kesibukan akan lebih menenangkan diri awak..
Tak nak buka cawangan kat Penang nie ke?hehe..wish u good luck..

Afraliza Yusof said...

look yummy..bolehlah singgah nanti..

hainom OKje said...

Lama tak update!

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon